حاشیه نگاری خبرنگار میزان از نشست خبری رییس جمهور

20:04 - 07 شهريور 1394
کد خبر: ۷۱۵۰۷
دسته بندی: سیاست ، عمومی
خبرگزاری میزان: نشست خبری رییس جمهور در حالی برگزار شد که این نشست خبری با تاخیر دو ساعته مواجه بود.
حاشیه نگاری خبرنگار میزان از نشست خبری رییس جمهوربه گزارش خبرنگار سیاسی ، ششمین نشست خبری حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی عصر امروز (7 شهریور) در سالن شهید بهشتی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

در این نشست خبری که خبرنگاران رسانه های داخلی و خارجی حضور داشتند 110 دقیقه رئیس جمهور به سوالات این خبرنگاران در حوزه های مختلف سیاست داخلی، سیاست خارجی، عرصه بین المللی و اقتصادی پاسخ داد.

در این نشست خبری برخلاف هماهنگی های پیشین که در زمینه زمان حضور خبرنگاران و تصویر برداران صورت گرفته بود این نشست با تاخیر 2 ساعته ای مواجه بود که این مسئله باعث سردرگمی و دلخوری بسیاری از خبرنگاران حضور یافته در مراسم گردید.

این نشست خبری همچنین با حاشیه های جالبی همراه بود که در ادامه به آنها اشاره می شود.

از جمله حاشیه های این مراسم حضور اعضای کابینه از جمله نعمت زاده وزیر صنعت و معدن، علی ربیعی وزیر کار و رفاه اجتماعی، حسام الدین آشنا معاون فرهنگی رییس جمهور، ابوطالبی معاون سیاسی دفتر رییس جمهور، مرتضی بانک رییس نهاد ریاست جمهوری، سیف رییس بانک مرکزی، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت، حسین فریدون و جمعی از فعالان رسانه ای از جمله سید محمود دعایی و مدیران مسئول برخی رسانه های حضور داشتند.

این نشست خبری با تلاوت آیاتی از قرآن مجید راس ساعت 5 آغاز شد، بعد از آن روحانی نژاد  خبرنگار پیشین صدا و سیما که در روابط عمومی ریاست جمهوری خدمت می کند به شروع برنامه پرداخت و اعلام کرد این برنامه به صورت مستقیم از شبکه های جام جم، پرس تی وی، العالم، رادیو جوان پخش می گردد.

همچنین حدود 200 تن از خبرنگاران خبرگزاری های داخلی، خارجی و همچنین روزنامه های کثیرالانتشار داخلی و بین المللی در این نشست حضور دارند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی بعد از صحبت های روحانی نژاد حدود 25 دقیقه به تشریح و تبیین اقدامات دولت در طی 2 سال گذشته در حوزه های اقتصادی، فرهنگی، سیاست خارجی و بین المللی پرداخت.

در این نشست خبری 15 تن از نمایندگان رسانه های داخلی و خارجی سوالهای خودشان را از رییس جمهور پرسیدند که به ترتیب نماینده روزنامه اطلاعات، شبکه خبر، خبرگزاری فارس، خبرگزاری فرانسه، روزنامه کیهان، روزنامه مردم سالاری، خبرگزاری شین هووا، خبرگزاری ایسنا و تلویزیون الالان امارات، روزنامه شهروند، روزنامه سیاست روز، خبرگزاری صدا و سیما، خبرگزاری ایرنا، ترن خبرگزاری آذربایجان، خبرگزاری موج و رادیو جوان بودند.

از دیگر حاشیه های جالب این نشست خبری لبخند های رییس جمهور در زمان شروع برنامه و در واکنش به برخی سوالات خبرنگاران بود.

از دیگر حاشیه ها می توان با شروع سوالات از رییس جمهور با تم اقتصادی و بعد از آن با تم سیاسی اشاره کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *