رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

وزیر دفاع "پاکستان": قادریم به هرگونه تجاوز پاسخ کوبنده دهیم

14:01 - 07 شهريور 1394
کد خبر: ۷۱۳۹۲
خبرگزاری میزان - وزیر دفاع پاکستان در واکنش به حوادث مرزی روز گذشته در مرز مناطق مرزی با هند که به گفته اسلام آباد، منجر به کشته شدن دست کم 10 غیرنظامی پاکستان شد، گفت: قادریم به هر گونه اقدام تجاوزگرانه، پاسخ کوبنده بدهیم.
وزیر دفاع به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از خبرگزاری ایرنا، 'خواجه محمد آصف' روز شنبه در گفت و گو با یکی از شبکه های خبری پاکستان گفت: هرگونه نقض آتش بس مرزی از سوی هند، با هدف منحرف کردن افکار عمومی آن کشور از مدیریت ضعیف دولت دهلی نو و مشکلات سیاسی داخلی هند انجام می شود.
وی تاکید کرد: پاکستان آماده است تا در برابر هرگونه اقدام تجاوزگرانه پاسخ دهد.
وزیر دفاع پاکستان گفت که کشورش به دنبال صل و آرامش در منطقه است و مشاور نخست وزیر این کشور در امور امنیت ملی و سیاست خارجی هم در هفته گذشته قصد داشت با همین هدف، به دهلی نو سفر و با مقامات هند مذاکره کند اما هند با تعیین پیش شرط، مانع از تحقق یافتن مذاکرات شد.
'سرتاج عزیز' مشاور نخست وزیر پاکستان در امور خارجی و امنیت ملی که قرار بود برای مذاکره با همتای هندی خود، روز های یکشنبه و دوشنبه هفته گذشته به دهلی نو سفر کند، هفته پیش در واکنش به مواضع اتخاذ شده از سوی هند، به استفاده از 'ادبیات هسته ای' روی آورده و از توانایی هسته ای کشورش برای دفاع در برابر هرگونه اشتباه احتمالی از سوی هند سخن گفته است.
سرتاج عزیز گفته است: دولت کنونی هند به رهبری 'نارندرا مودی' طوری رفتار می کند که گویا یک ابرقدرت منطقه ای است و البته ما هم دارای سلاح هسته ای هستیم و می دانیم چگونه از خود دفاع کنیم.
/انتهای پیام/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *