آذری: نامه فدراسیون به AFC محرمانه و طبقه‌بندی شده نبود که منع انتشار داشته باشد؛ دبیرکل اقدام ارزشمندی انجام داد

14:52 - 13 فروردين 1400
کد خبر: ۷۱۳۴۷۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: نامه‌ای که فدراسیون به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده محرمانه نبود که آن را منتشر نکنم.

سعید آذری در گفت‌و‌گو با، در خصوص اظهارات منصور قنبرزاده دبیرکل فدراسیون فوتبال مبنی بر رسانه‌ای شدن نامه فدراسیون فوتبال خطاب به AFC مبنی بر لغو دیدار   فولاد خوزستان  و العین امارات در ریاض، اظهارداشت: ابتداسال جدید را به دبیرکل محترم فدراسیون فوتبال تبریک گفته و باید این نکته را تاکید کنم که پس از نزدیک به دو دهه مدیریت در ورزش کشور اطلاع دارم که چه مواردی باید رسانه‌ای شود و چه مواردی این شرایط را ندارد. 

وی افزود: نامه‌ای که رسانه‌ای شده محرمانه و طبقه‌بندی شده نیست و به اعتقاد من قدم مثبتی است که فدراسیون فوتبال برداشته است. این نامه منعی برای انتشار ندارد و دبیرکل فدراسیون فوتبال باید خوشحال هم باشد که مردم متوجه اقدامات به موقع و به جای آنها می‌شوند. این نشان می‌دهد که آنها پیگیر هستند و امتیاز مثبتی برای فدراسیون است. 

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: روزی که گروه‌بندی را اعلام کردند و مشخص شد که با عربستانی‌ها هم گروه هستیم باید مسئولان فدراسیون گذشته نامه نگاری انجام می‌دادند و واکنش جدی به این موضوعات نشان می‌دادند که متاسفانه نشده اما اکنون اقدام مثبتی شکل گرفته است. 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *