رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس و دادستان جدید دادگستری شهرستان گرمی معرفی شد

3:47 - 07 شهريور 1394
کد خبر: ۷۱۱۹۱
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان - طی مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری اردبیل عباس عبادی به عنوان رئیس جدید دادگستری و محمد حاجی آقا نیامیری به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گرمی معرفی شدند.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین محمد علی قاصدی رئیس کل دادگستری استان اردبیل در مراسم معارفه رئیس و دادستان شهرستان گرمی به تشریح اهمیت قضاوت پرداخت و افزود: بی شک مسئولیتهای محوله در نظام ما که امانتی است برگردن ما و برگرفته از شرع و قاون است، ایجاب می کند تا در انجام احسن آن همواره خدا را شاهد و ناظر اعمال خود ببینیم و به نحوی عمل نمائیم که در شأن و منزلت مردم ولایی و انقلابی بوده ، و تمام عملکردها در راستای حفظ امنیت، بسط عدالت و نیز حفظ دستاوردهای انقلاب باشد.  

در ابتدای این جلسه لطیف سروی رئیس سابق دادگستری و جعفر رحیم نیا دادستان سابق دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گرمی، ضمن خیر مقدم گویی به حاضرین، گزارشی از اقدامات و عملکردهای حوزه قضایی خود را ارائه کردند.

در ادامه این مراسم با قدردانی از زحمات لطیف سروی رئیس سابق دادگستری و جعفر رحیم نیا دادستان سابق عمومی و انقلاب شهرستان گرمی، عباس عبادی به عنوان رئیس جدید دادگستری و محمد حاجی آقا نیامیری به عنوان دادستان جدید عمومی و انقلاب شهرستان گرمی معرفی شدند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *