صعود شیرین چلسی به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا/ بایرن مونیخ آخرین نماینده ایتالیا را هم حذف کرد

1:37 - 28 اسفند 1399
کد خبر: ۷۱۱۱۶۰
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته (چهارشنبه) با صعود بایرن مونیخ و چلسی به جمع هشت تیم نهایی، پایان یافت.
- دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۰-۲۰۲۱ درحالی شب گذشته (چهارشنبه) با برگزاری دو دیدار حساس به اتمام رسید که تیم‌های بایرن مونیخ و چلسی با پیروزی برابر رقبا به جمع هشت تیم پایانی UCL راه یافتند.
 
در حساس‌ترین دیدار شب پایانی دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا تیم چلسی درحالی در استمفوردبریج میزبان تیم اتلتیکومادرید بود که دیدار رفت دو تیم با برتری یک بر صفر آبی‌های لندنی به پایان رسیده بود و مادریدی‌ها می‌دانستند برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی محکوم به پیروزی در خانه چلسی هستند، اما در پایان نود دقیقه تلاش دو تیم این چلسی بود که موفق شد با گل‌های حکیم زیاش در دقیقه ۳۴ و امرسون پالمیری در دقیقه ۹۴ از سد شاگردان دیگو سیمئونه بگذرند.

شاگردان توماس توخل با کسب این پیروزی شیرین خانگی توانستند در مجموع دو بازی رفت و برگشت با حساب ۳ بر صفر به برتری دست یابند و گام به مرحله یک چهارم نهایی بگذارند. همچنین استفان ساویچ در دقیقه ۸۲ از زمین بازی اخراج شد تا اتلتیکو دقایق پایانی را ۱۰ نفره بازی کند.

در بازی همزمان تیم بایرن مونیخ درحالی در ورزشگاه آلیانز میزبان تیم لاتزیو بود که باوارایی‌ها به لطف پیروزی پرگل ۴ بر یک در بازی رفت کار آسانی در خانه برای صعود داشتند و در پایان بازی برگشت بازهم این بایرن بود که توانست با پیروزی ۲ بر یک پیروز شده و جواز صعود به مرحله یک چهارم نهایی را کسب کند.

در این بازی برای بایرن رابرت لواندوفسکی و چوپوموتینگ در دقایق ۳۳ و ۷۳ گلزنی کردند تا مونیخی‌ها در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه ۶ بر ۲ به برتری دست یابند. تک گل لاتزیو را مارکو پارولو در دقیقه ۸۲ به ثمر رساند تا آخرین نماینده ایتالیا هم از صعود به جمع هشت تیم پایانی بازماند.
 
قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ساعت ۱۴:۳۰ روز جمعه برگزار خواهد شد. رئال مادرید، بایرن مونیخ، منچسترسیتی، پاری‌سن‌ژرمن، لیورپول، چلسی، پورتو و بورسیا دورتمند هشت تیم صعود کرده به این مرحله هستند. 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *