باستونی در صف تمدید قرارداد با اینتر

1:45 - 26 اسفند 1399
کد خبر: ۷۱۰۳۸۸
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
باشگاه اینتر قصد دارد قراداد مدافع ایتالیایی‌اش را تمدید کند.

- بر اساس گزارش پایگاه خبری «کالچو مرکاتو» ایتالیا؛ باشگاه اینتر در نظر دارد قرارداد آلساندرو باستونی را تمدید کند، مدافعی که قرارداد فعلی‌اش با این باشگاه ایتالیایی تا سال ۲۰۲۳ اعتبار دارد. گفته می‌شود اینتر می‌خواهد دو سال دیگر به مدت این قرارداد اضافه کند و مطمئن شود که مدافع ایتالیایی‌اش تا سال ۲۰۲۵ در این تیم خواهد ماند.

طبق این گزارش؛ باشگاه اینتر به محض اینکه بحران مالی که در نتیجه شیوع ویروس کرونا به آن دچار شده را پشت‌سر بگذارد و به لحاظ اقتصادی به ثبات لازم برسد، تمدید قراداد این مدافع ایتالیایی در دستور کارش خواهد بود.

باستونی ۲۱ ساله که در این فصل عملکرد درخشانی داشته و در بازی‌های اخیر تیم ملی ایتالیا نیز با عملکرد توجه بسیاری را جلب کرد، ماه ژانویه سال ۲۰۱۹ پس از سپری کردن یک فصل قرضی در پارما به اینتر برگشت و در این فصل در مرکز خط دفاعی نراتزوری قابل قبول ظاهر شده است طوری که آنتونیو کونته او را به یکی از مهره‌های ترکیب اصلی تیم تبدیل کرده است.

این مدافع ایتالیایی که محصول آکادمی باشگاه آتالانتا است، تا کنون سه بازی برای تیم ملی ایتالیا انجام داده و این فصل در ۳۲ بازی نراتزوری را همراهی کرده و چهار پاس‌گل نیز برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.


برچسب ها: اینتر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *