انگلیس در پی بازکردن دکان در ایران است

18:10 - 05 شهريور 1394
کد خبر: ۷۰۹۶۶
خبرگزاری میزان-امام جمعه موقت تهران گفت: انگلیس سابقه سیاهی در انقلاب اسلامی، تشیع و ایران دارد، آنها می‌خواهند دکانی را برای خود در این مملکت باز کنند و ما تا آخرین نفس و قطره خون پای عَلم ولایت فقیه می‌ایستیم.
به گزارش ، آیت‌الله سیداحمد خاتمی پیش از ظهر امروز در یادواره سرداران و 800 شهید شهرستان بهشهر و نخستین سالگرد ارتحال آیت‌الله جباری امام جمعه شهرستان بهشهر و عضو خبرگان رهبری، اظهار کرد: انگلیس سابقه سیاهی در انقلاب اسلامی، تشیع و ایران دارد، آنها می‌خواهند دکانی را برای خود در این مملکت باز کنند و ما تا آخرین نفس و قطره خون پای عَلم ولایت فقیه می‌ایستیم.

وی با اشاره به توافق هسته‌ای، اظهار کرد: برخی‌ها عنوان کردند که دیگر با این توافق همه چیز تمام شد، بعضی از ساده‌لوح‌ها هم باور می‌کنند که دیگر آشتی کردیم و چرا بگوییم مرگ بر آمریکا.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: اصلاً توافق ما با آمریکا نبود، بلکه با 1 +5 بوده است، هنوز مراحل قانونی آن طی نشده، مجلس شورای اسلامی و شورای امنیت باید توافق را تأیید کند، هنوز تأیید نشده است.

وی ادامه داد: برخی‌ها درصدد رابطه با اسرائیل هستند، اما ما به فرموده امام راحل معتقدیم که اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود، اما آمریکا وظیفه تأمین منافع اسرائیل را به عهده دارد و ما با این تفکر مخالف هستیم، لذا تا آمریکا همین آمریکا است و آدم نشده و شیطنت او نیز افزایش پیدا کرده است، رهبر انقلاب و این مردم اجازه هیچ نفوذی را به آمریکا نمی‌دهند.

امام جمعه موقت تهران گفت: آمریکا در پی نفوذ به ایران است و با وقاحت می‌گوید که به داعش و النصره سلاح می‌دهیم و مطمئن باشید آنها اگر در سوریه موفق بشوند به عراق می‌آیند و قصدشان این است که جلوی انقلاب اسلامی بایستند.

وی با اشاره به بحران بازشدن یا بازنشدن سفارت انگلیس در ایران، بیان کرد: انگلیس سابقه سیاهی در انقلاب اسلامی، تشیع و ایران دارد و با قاطعیت می‌گویم که انگلیس پیر خرفت است، آنها می‌خواهند دکانی را برای خود در این مملکت باز کنند و ما تا آخرین نفس و قطره خون پای عَلم ولایت فقیه می‌ایستیم.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه اوباما و کری گفتند؛ "ما باید فرهنگ ایران را تغییر بدهیم"، گفت: نشان انقلاب ما استکبارستیزی بوده و شعار مرگ بر آمریکا انقلاب ما را صادر کرده است، مردم یمن با این شعار در مقابل استکبار ایستادند، ما 180 درجه با آمریکا اختلاف داریم، آنها حزب‌الله را تروریست می‌دادند اما ما آنها را حمایت می‌کنیم.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *