افزایش دادگاه‌های نظامی "پاکستان"

14:04 - 06 شهريور 1394
کد خبر: ۷۰۹۴۱
فرمانده ارتش پاکستان اعلام کرد که برای مبارزه بهتر با تروریسم دادگاه‌های نظامی در کراچی افزایش پیدا می‌کند.
افزایش دادگاه‌های نظامی به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از رادیو پاکستان، «راحیل شریف» فرمانده ارتش پاکستان صبح امروز و بعد از بازدید از کراچی اظهار داشت: عملیات مشترک نیروهای امنیتی و ارتش تا ریشه‌کن شدن تروریست‌ها ادامه می‌یابد.
 
راحیل‌شریف اعلام کرد: برای مبارزه بهتر با تروریسم دادگاه‌های نظامی در کراچی افزایش پیدا می‌کند.
 
فرمانده ارتش پاکستان با اظهار اطمینان از همکاری پلیس، سازمان‌های اطلاعاتی و نیروهای امنیتی برای مبارزه با تروریسم گفت: عملیات‌های مشترک علیه تروریسم ادامه می‌یابد و برای رسیدگی به پرونده تروریست‌ها با افزایش دادگاه‌های نظامی در کراچی موافقت شده است.
 
وی افزود: به زودی با کمک مردم گروه‌های مافیایی و تروریستی در کراچی را نابود خواهیم کرد.
 
راحیل شریف خاطرنشان کرد: برای عملکرد بهتر پلیس ایالت سند سلاح های پیشرفته برای آنها فراهم می‌شود.
 
پس از آنکه مجلس ملی و سنای پاکستان و بیشتر رهبران سیاسی همچنین دیوان عالی، با برپایی دادگاه‌های نظامی موافقت کردند، قرار شد مجازات تروریست‌ها به مدت 2 سال به این دادگاه‌ها سپرده شود.
 
بر اساس قوانین جدید، کسانی که علیه ارتش و سازمان‌های امنیتی وارد عمل شوند و در گروگانگیری دست داشته باشند و یا علیه پاکستان اعلان جنگ کنند و در پشتیبانی مالی از شبه‌نظامیان کمک رسانی کنند، در دادگاه نظامی محاکمه می‌شوند.
 
بر اساس قوانین جدید، دادگاه‌های نظامی برای اثبات جرم تروریست‌ها نیازی به شهادت افراد مختلف ندارند و مستقیم در زمینه جرمی که ثابت شده وارد عمل می‌شوند.
 
گزارش‌ها حاکی از این است که دولت مرکزی نیز می‌تواند پرونده‌هایی که رسیدگی به آنها به طول انجامیده را به دادگاه‌های نظامی ارجاع دهد.
 
انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *