رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تعیین ضرب‌الاجل برای حل مشکل اعضای تعاونی مسکن دانشگاه علوم پزشکی

17:04 - 19 اسفند 1399
کد خبر: ۷۰۸۶۷۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان زنجان برای مسولان اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی زنجان جهت پیگیری و حل مشکل اعضای شرکت تعاونی مسکن دانشگاه علوم پزشکی زنجان ضرب الاجل تعیین کرد.
- حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان زنجان در دیدار با تعدادی از نمایندگان شرکت تعاونی مسکن دانشگاه علوم پزشکی زنجان که حسینی معاون اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان نیز حضور داشت گفت: مسئولان اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان در خصوص حل مشکل چندین ساله تعاونی مسکن علوم پزشکی به وظیفه قانونی خود عمل کنند در غیر اینصورت و عدول از قانون برخورد قاطع و قانونی با آن‌ها خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان در پاسخ به سئوالات اعضای حاضر در جلسه مبنی بر اینکه اختلاف اعضا و هیئت مدیره تعاونی مسکن دانشگاه علوم پزشکی به داوری ارجاع شده که مشکلاتی در ارائه نظر کارشناسی و داوری در اداره تعاون بوجود آمده اظهار داشت:پیگیری‌های لازم برای رفع این مشکل و ارائه نظر داوری در اسرع وقت بعمل خواهد آمد.

در ابتدای این جلسه تعداد ۵ نفر از اعضای تعاونی به بیان مشکلات موجود و عدم همکاری برخی نهاد‌های متولی امر پرداختند و رئیس کل دادگستری استان پس از شنیدن صحبت‌ها و مشکلات اظهار امیدواری کرد که با پیگیری‌های قضایی مسائل و مشکلات این شرکت تعاونی به زودی برطرف شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *