رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

صدور بالغ بر ۲۱۷ هزار سند مالکیت کاداستری در ۱۱ ماه ابتدایی سال ۹۹ در استان فارس

10:04 - 05 فروردين 1400
کد خبر: ۷۰۷۰۸۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس از صدور بالغ بر ۲۱۷ هزار سند مالکیت کاداستری از ابتدای سال ۹۹ تا پایان بهمن ماه و رشد ۱۴ درصدی در این مقوله نسبت به مدت مشابه سال گذشته اش خبر داد.
سید مهدی هاشمی در گفتگو با میزان گفت: همچون سال‌های گذشته و با محوریت قرار دادن سیاست‌های تحولی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تلاشمان بر این بوده ضمن اجرای بهینه فرایند‌ها زمینه رضایتمندی بیش از پیش مراجعین را سبب شویم.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس ادامه داد: نقش حساس بازرسی در شناخت نقاط ضعف و بهبود فرایند‌ها ایجاب می‌نماید این مقوله از رؤس برنامه‌های ما باشد و بر همین اساس بیش از ۲۰۰ مورد بازرسی از ادارات تابعه، ۳ هزار و ۲۳۱ مورد بازرسی از دفاتر اسناد رسمی و ۱ هزار و ۴۱۴ مورد بازرسی از دفاتر ازواج و طلاق رسمی استان در ۱۱ ماهه سال گذشته ماحصل حرکت جهادی بازرسان و کارشناسان این اداره کل است.

وی با اشاره به لزوم تمرکز بر مبحث تعویض اسناد مالکیت و جایگزینی اسناد مالکیت کاداستری تصریح کرد: صدور بالغ بر ۲۱۷ هزار سند مالکیت کاداستری از ابتدای سال ۹۹ تا پایان بهمن ماه و رشد ۱۴ درصدی در این مقوله نسبت به مدت مشابه سال گذشته حاکی از اقدامات شبانه روزی کارشناسان ادارات تابعه است.

برچسب ها: کاداستر ثبت فارس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *