رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مصرف بهینه گاز مسیر دستیابی به تجارت جهانی

17:38 - 03 شهريور 1394
کد خبر: ۷۰۴۵۰
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
خبرگزاری میزان - مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، ضمن تاکید بر رعایت نکات ایمنی در استفاده از گاز طبیعی، گفت: رسالت مردم در برابر شرکت ملی گاز ایران استفاده صحیح و ایمن از گاز طبیعی است.
به گزارش ، حمیدرضا عراقی، امروز سه شنبه (سوم شهریورماه) در مراسم آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری از گازرسانی به ٤٠٠ روستا و یک شهر آذربایجان غربی که به صورت نمادین در روستای طلاتپه برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی گفت: رسالت مردم در برابر این تلاشها استفاده بهینه و ایمن از گاز طبیعی است.
 
معاون وزیر نفت با اشاره به برخی از مزایای استفاده از گاز در کشور گفت: بهداشت، راحتی و رفاه، کاهش آلودگی هوا، اشتغالزایی و همچنین ایجاد منابع مالی، از مهمترین مزایای استفاده از این سوخت پاک است.
 
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، با بیان این که گاز طبیعی موجب رونق و پیشرفت و همچنین تحول اقتصاد می شود، افزود: هم اکنون واحدهای صنعتی بسیاری در کشور به شبکه سراسری گاز متصل شده اند که این موضوع علاوه بر داشتن ارزش افزوده منجر به کاهش آلودگی هوا نیز می شود.
 
عراقی در ادامه با اشاره به این که ایران دارنده بزرگترین ذخایر گازی در جهان است تاکید کرد: همزمان با راه اندازی فازهای جدید پارس جنوبی و افزایش دو برابری حجم تولید گاز در کشور باید با نهادینه سازی فرهنگ صرفه جویی در کشور، سهم ایران را از تجارت جهانی گاز افزایش دهیم.
 
وی ضمن تاکید بر استفاده از تدبیر و عقل در انجام هرکاری، اظهار کرد: استفاده از تدبیر و عقل باید در اولویت امور باشد و اگر در انجام کارها مدبرانه عمل کنیم شاهد نتایج بسیار مطلوبی خواهیم بود.


انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *