پایانی بر پرهزینه‌ترین تیم لیگ برتر والیبال!

10:04 - 04 اسفند 1399
کد خبر: ۷۰۳۹۴۳
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
یکی از تیم‌های مطرح والیبال در فصل آینده لیگ برتر تیمداری نخواهد کرد.
- مرحله پلی‌اف لیگ برتر والیبال در حالی از فردا (سه‌شنبه) آغاز می‌شود که رقابت نزدیکی حداقل بین ۳ تیم برای کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها است و باید دید در نهایت کدام تیم می‌تواند این عنوان را به دست بیاورد. در این میان به نظر می‌رسد یکی از تیم‌ها که شانس زیادی برای قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر را دارد آخرین سال حضور خود را در لیگ والیبال دنبال می‌کند.

این تیم که به لحاظ مدیریتی دچار حواشی و مشکلاتی شد از سال آینده فعالیتی در والیبال نخواهد داشت؛ اتفاقی که می‌شد از مدت‌ها قبل آن را پیش‌بینی کرد؛ چرا که هزینه‌های بی‌حساب و کتابی برای جذب بازیکن و مربی در این تیم شد و حتی رکورد بالاترین دستمزد هم توسط این تیم شکسته شد.

هر چند انحلال این تیم می‌تواند برای والیبال ایران یک ضرر باشد؛ اما باید پذیرفت تیم‌هایی که هزینه‌های بدون حساب و کتابی انجام می‌دهند در نهایت به سرنوشت تیم‌هایی همچون تیم بانک سرمایه و باریج اسانس کاشان دچار می‌شوند؛ اتفاقی که نزدیک بود برای تیم پیکان هم رخ دهد و امسال این تیم با اما و اگر در لیگ شرکت کرد.
 
باید دید در نهایت این تیم پرهزینه می‌تواند بار دیگر در سطح اول والیبال ایران فعالیت کند یا خیر؛ اما باید پذیرفت تیم‌هایی که تلاش می‌کنند به هر نحو ممکن بازیکنان گران‌قیمتی را جذب کنند در نهایت محکوم به کناره گیری هستند.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *