رادیو نمایش از امام رضا می‌‌گوید/ تولید آهنگ «دولت عشق»

19:50 - 03 شهريور 1394
کد خبر: ۷۰۲۹۶
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
پخش چهار نمایش از رادیو نمایش به مناسبت میلاد امام رضا(ع) و همچنین تولید آهنگ «دولت عشق» به مناسبت هفته دولت از جمله اخبار امروز رسانه ملی است.
به گزارش ، «دولت عشق» عنوان اثر جدید دفتر موسیقی و سرود صداوسیما به مناسبت بزرگداشت هفته دولت است.

آهنگ و نماهنگ «دولت عشق» با آهنگسازی و تنظیم محمدرضا چراغعلی با صدای قاسم افشار با شعری از شعبان کرمدخت در دو قالب با کلام و بی کلام به مناسبت بزرگداشت یاد و خاطره دولتمردان غیور این سرزمین، در دفتر موسیقی و سرود صداوسیما تولید و برای بهره برداری وپخش در اختیار شبکه های مختلف رسانه ملی قرار گرفت.

پخش ۴ نمایش رادیویی جدید به مناسبت ولادت حضرت امام رضا (ع) از رادیو نمایش

۴ نمایش رادیویی به مناسبت ولادت با سعادت حضرت امام رضا(ع) از رادیو نمایش پخش می شود.

شمیم بنفشه ها، امید، کذابه و رویای گرم عناوین آثاری هستند که محمد محمودی نویسندگی آنها را بر عهده داشته و در این روز از شبکه رادیویی نمایش پخش می شوند.

در خلاصه داستان «شمیم بنفشه ها» آمده است: در مسیر عبور کاروان امام رضا از مدینه به مرو، امام رضا(ع) در اهواز بیمار می شود. طبیب زندیقی به بالینش می آید. امام رضا از او می خواهد تا روغن بنفشه و نیشکر برایش بیابد اما طبیب به او می گوید که فصل چنین گیاهانی نیست و...

این نمایش رادیویی به کارگردانی محمد پورحسن و با هنرمندی فریبا طاهری، رحمان باقریان، احمد گنجی، شیوا رفیعیان، محمد آقا محمدی، نورالدین جوادیان و میرطاهر مظلومی روز چهارشنبه ساعت ۹:۳۰ دقیقه از رادیو نمایش پخش می شود.

نمایش‌های امید، رویای گرم و کذابه نیز به همین مناسبت، در ساعت‌های ۱۱:۳۰، ۱۳:۳۰ و ۱۵:۰۰ از رادیو نمایش پخش خواهند شد که مهین فردنوا کارگردانی آنها را بر عهده دارد.

شهناز دهکردی و شهلا نیساری تهیه کنندگان، پیروز صدرایی و علی حاجی نوروزی صدابرداران و نازنین حسن پور به همراه محمدرضا قبادی فر افکتور این آثار هستند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *