کاهش 70 درصدی جانوران موذی در محدوده مرکزی پایتخت

12:26 - 03 شهريور 1394
کد خبر: ۷۰۲۸۱
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان- رئیس اداره ساماندهی منطقه 6 تهران از کاهش 70 درصدی جانوران موذی در محدوده این منطقه نسبت به سال گذشته خبر داد.
به گزارش گروه اجتماعی ، سعید محسنی، رئیس اداره ساماندهی منطقه 6 گفت: در معابر اصلی از جمله خیابان ولی عصر (عج) از بزگراه همت تا خیابان بهشتی، خیابان قرنی، خیابان آزادگان و خیابان مدبر با انجام اقدامات ضربتی جهت از بین بردن جانوران موذی، شاهد کاهش 70 درصدی این موجودات نسبت به سال گذشته هستیم.

وی گفت: طعمه‌‌گذاری‌های مستمر و روزانه، رسیدگی به پیام‌های 137 و 1888، طرح تیراندازی از جمله اقدامات این اداره در حوزه مبارزه با موش است.

محسنی با اشاره به اقدامات فرهنگی و آموزش شهروندان در خصوص مبارزه با موش اضافه کرد: توزیع بروشور و ایجاد پایگاه اطلاع‌رسانی مناسب‌های مختلف منطقه، آموزش ساکنان مجتمع‌‌های بزرگ مسکونی برای دفع زباله‌های خود به شیوه اصولی و همچنین آموزش پرسنل مجتمع‌های اداری از اقدامات این اداره در زمینه آموزشی است.

رئیس اداره ساماندهی منطقه یادآور شد: پروژه مهر از یک تا 15 شهریور در مدارس منطقه اجرایی می‌شود.دذئائالغ در این طرح اطراف مدارس طعمه گذاری می شود، به پرسنل و مدیران آموزش داده می شود و تله چسبی بین مدارس توزیع خواهد شد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *