لزوم بازسازی سردر بیمارستان سینا و دانشکده پزشکی دانشگاه تهران

12:47 - 03 شهريور 1394
کد خبر: ۷۰۲۶۹
خبرگزاری میزان‑ مسجدجامعی خواستار بازسازی سردر بیمارستان سینا به عنوان قدیمی‌ترین بیمارستان تهران شد و گفت: این موضوع مربوط به سیما و منظر شهری می‌شود و ما باید آن را پیگیری کنیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ، احمد مسجدجامعی در یکصد و هفتاد و هفتمین جلسه رسمی شورا ضمن گرامیداشت روز پزشک اظهار کرد: قدیمی‌ترین بیمارستان تهران، بیمارستان سینا است که متاسفانه سر در این بیمارستان از لحاظ ظاهری وضعیت مناسبی ندارد و باید بازسازی شود.

وی با تاکید بر اینکه این موضوعات مربوط به سیما و منظر شهر می‌شود گفت: سردر قدیمی‌ترین مرکز آموزش عالی پزشکی، دانشکده پزشکی دانشگاه تهران در معرض آسیب است که باید اینگونه موارد که جزء تکالیف ماست پیگیری و به سرانجام برسد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه تذکرات خود با اشاره به اقدام نشریه همشهری محله مبنی بر رسانه‌ای کردن ضرب و شتم خبرنگار این نشریه گفت: چندی پیش خبرنگار نشریه همشهری محله برای تهیه گزارش ساخت و ساز یک شهرک در منطقه 22 به آنجا مراجعه کرده بود اما متاسفانه مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

مسجدجامعی تصریح کرد: خبرنگاری ادامه کار ما به عنوان نماینده مردم است و چقدر خوب شد که همشهری محله این موضوع را رسانه‌ای کرد.

وی با بیان اینکه رسانه‌ای کردن این گونه موضوعات به معنای اهمیت دادن به حقوق خبرنگار است، مطرح کرد: ما از همشهری می‌خواهیم نتیجه این موضوع را هم رسانه‌ای کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *