فرمانده دژبان کل ارتش‌: «ارتش فدای ملت» افتخار ماست

10:09 - 26 بهمن 1399
کد خبر: ۷۰۰۸۸۷
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده دژبان کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه «ارتش فدای ملت» افتخار ماست و نیرو‌های مسلح سد پولادین برابر دشمن و برادر مهربان برای دوستان هستند، گفت: ایران سرزمین مادری ماست؛ در این سرزمین به دنیا آمدیم و در این سرزمین می‌میریم و همیشه گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستیم.

امیر سرتیپ  سید «محمدرضا حسینی» در گفت‌وگو با میزان، در حاشیه برگزاری چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: ارتش فدای ملت افتخار ماست، نیرو‌های مسلح سد پولادین برابر دشمن و برادر مهربان برای دوستان هستند.

وی با اشاره به رژه موتوری در میدان آزادی تصریح کرد: ۲۲ بهمن سال ۱۳۹۹ در مسیر میدان انقلاب به سمت میدان آزادی و مسیر‌های مختلف رژه موتورسواران را با شکوه و اقتدار اسلامی می‌بینیم.

فرمانده دژبان ارتش افزود: دژبان ارتش جمهوری اسلامی ایران رژۀ موتوری باشکوهی را برگزار کرد و یگان رزم نواز ارتش هم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی سرود پر افتخار جمهوری اسلامی ایران را در میدان آزادی طنین‌انداز کرد.

حسینی تأکید کرد: ما همیشه پشت نظام، انقلاب و رهبر عزیزمان تا پای جان هستیم، ایران سرزمین مادری ماست، ما در این سرزمین به دنیا آمدیم و در این سرزمین می‌میریم، همیشه گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستیم.

فرمانده دژبان کل ارتش ادامه داد: ملت ایران محکم پای انقلاب ایستادند، همیشه وقتی ملت با نظام همراه باشد این نظام روز به روز قوی‌تر می‌شود و به کوری چشم دشمنان اسلام پرچم ما همیشه برافراشته است و به نظام و رهبرعزیزمان افتخار می‌کنیم.


برچسب ها: ارتش دهه فجر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *