فرار از خدمت سربازی تأثیر منفی بر روحیه یگان دارد

1:20 - 03 شهريور 1394
کد خبر: ۷۰۰۸۷
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
خبرگزاری میزان-معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به برگزاری جشن ازدواج برای سربازان متأهل در 10 استان کشور اشاره و خاطرنشان کرد: فرار از خدمت سربازی تأثیر منفی بر روحیه یگان دارد و توان رزمی آن را نیز کاهش می‌دهد.
 به گزارش گروه سیاسی میزان، سرتیپ دوم محمد فهمیده در نشست بررسی نوین علل زمینه‌ساز جرم، فرار از خدمت و راهکارهای پیشگیری از آن اظهار داشت: معنویت مهم‌ترین شاخص در جمهوری اسلامی ایران است و نیروهای مسلح نیز به دنبال تحقق و حفظ اقتدار معنوی خود هستند.

وی ابراز کرد: در حوزه پیشگیری اقدامات مربوط از آسیب‌شناسی آغاز و تا آسیب‌زدایی پیش می‌رود که در این زمینه مدیریت‌ها با اقتدار همراه بوده است.

معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران سرباز را نماد امنیت و آرامش جامعه دانست و افزود: از سرباز در تمام فرهنگ‌های جامعه به احترام یاد می‌شود.

وی با بیان اینکه باید با سرباز با احترام رفتار شود، خاطرنشان کرد: در داخل نیروهای مسلح نیز باید همین نگاه نسبت به سرباز وجود داشته باشد که از تأکیدات مقام معظم رهبری است.

سرتیپ فهمیده با اشاره به تعداد سربازان ورودی به 8 سال دفاع مقدس گفت: در زمان هشت سال دفاع مقدس 2 میلیون و 500 هزار نفر سرباز وارد جنگ شدند که سبب می‌شود به اهمیت و جایگاه سرباز بیش‌ از پیش پی ببریم.

وی افزود: جشنواره برگزار می‌شود که از سربازان در سطح قرارگاه و یگان و حتی سطح کشور تقدیر می‌شود.

معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به برگزاری جشن ازدواج برای سربازان متأهل در 10 استان کشور اشاره و خاطرنشان کرد: فرار از خدمت سربازی تأثیر منفی بر روحیه یگان دارد و  توان رزمی آن را نیز کاهش می‌دهد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *