تشریح آخرین شرایط علی انصاریان از زبان پزشک معالجش

13:13 - 14 بهمن 1399
کد خبر: ۶۹۸۴۷۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پزشک معالج علی انصاریان آخرین وضعیت بیماری وی را تشریح کرد.

- هاشمیان پزشک معالج علی انصاریان، ملی‌پوش سابق تیم ملی فوتبال درباره آخرین شرایط وی اظهار داشت: از آنجایی که انصاریان درگیری بسیار شدید ریوی داشت و تمام نقاط مهم ریه درگیر شده بود، درمان با حساسیت بالا شروع شد.

وی ادامه داد: تهویه تهاجمی وقتی دیشب آغاز شد که وی بعد از یک هفته تهویه غیرتهاجمی را دیگر نتوانست تحمل کند و بعد از آن مجبور شدیم تغییر شیوه دهیم. در این شرایط وضعیت بیمار ممکن است بسیار بدتر شود. سطح اکسیژن رسانی خون در تهویه غیرتهاجمی ممکن است آرام آرام پایین بیاید. در خصوص انصاریان چندین مرتبه شب گذشته این اتفاق رخ داد و نگران کننده است.

هاشمیان تصریح کرد: وضعیتی که در عکس ریه انصاریان امروز گرفتیم از دیشب خیلی بهتر است و از حالت بد کمی بهتر شده است، اما باید منتظر بمانیم. مشکلی از نظر فشار خون ندارد. بررسی‌های قلبی به صورت مرتب انجام می‌شود و آمبولی در شریان‌ها نداشتیم، اما مشکل اصلی این است که اکسیژن خون که باید عددی بین ٨٨ تا ٩١ درصد در روزهای متوالی بود دیشب به طرز فاحشی افت پیدا کرد و الان هم عددی در حدود ۶٠ تا ٧٠ - ٨٠ در نوسان است که شرایط را برای ما دشوار می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم شرایط اکسیژن رسانی خون بهتر شود چون درغیراینصورت ارگان‌های حیاتی کلیه و مغز هم ممکن است دیگر شوند تمام تلاش ما افزایش اکسیژن رسانی توسط دستگاه های تهویه مکانیکی تهاجمی است. روزهای قبل امکان تکلم کوتاه را داشت و امید ما این بود با این شرایط جلو برویم، چون بعد از دوهفته بستری انتظار داشتیم به سمت شرایط پایدار برویم اما اتفاقی که افتاد کار را سخت کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *