بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی وانقلاب شهرستان اسفراین از واحد صنعتی آذین فورج

16:04 - 10 بهمن 1399
کد خبر: ۶۹۷۰۹۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیران حوزه قضایی شهرستان اسفراین از واحد تولیدی و صنعتی آذین فورج در این شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان مسائل ومشکلات مبتلابه آن قرار گرفتند.

- باباخانی رئیس دادگستری و نادرنژاد دادستان عمومی و انقلاب اسفراین از واحد تولیدی و صنعتی آذین فورج در این شهرستان بازدید و هدف از این بازدید را بررسی مسائل و مشکلات واحد‌های تولیدی و حمایت از از تولید و سرمایه گذاری در این شهرستان عنوان کردند.

رئیس دادگستری اسفراین با بیان اینکه شرکت آذین فورج پس از بهره برداری در سال ۱۳۸۵ به عرصه تولید وارد شد؛ از اختلاف فی مابین شرکت آذین فورج در خصوص نحوه محاسبه و تعیین مالیات توسط مراجع ذی ربط، عدم همکاری و مساعدت برخی بانک‌های خصوصی در تخصیص و پرداخت به موقع تسهیلات بانکی و بالابودن بخشی از هزینه‌های تولیدی مربوط به حمل و نقل و باربری بعنوان مهمترین مشکلات مطروحه از سوی مدیرعامل این شرکت یاد کرد.

باباخانی همچنین در خصوص آخرین وضعیت این واحد تولیدی به ویژه در حوزه اشتغال زایی و نیروی مشغول به کار گفت: این واحد صنعتی با اشتغال به کار تعداد ۶۲۰ نفر نقش مهمی در رونق تولید و بهبود فضای کسب و کار در شهرستان اسفراین دارد.

گفتنی است شرکت آذین فورج از جمله واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک صنعتی اسفراین می‌باشد که در زمینه تولید قطعات فولادی به روش فورج از جمله طبق خودرو مشغول به فعالیت است.


برچسب ها: رفع مشکل تولید

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *