«خانه دیگری» به خیابان ری رسید

1:35 - 02 شهريور 1394
کد خبر: ۶۹۶۷۸
خبرگزاری میزان - فیلمبرداری فيلم «خانه ديگری» به کارگردانی بهنوش صادقی در خیابان ری ادامه دارد.
به گزارش گروه فرهنگی ، فیلمبرداری فیلم «خانه ديگری» به کارگردانی بهنوش صادقی هم اکنون به مرز ۵۰ درصد رسیده و گروه فیلمبرداری این روزها در خانه ای در حوالی خیابان ری حضور دارند.
 
این خانه مربوط به یکی از شخصیت های اصلی پروژه با بازی گوهر خیراندیش می شود و گروه تا روزهای پایانی تولید در اطراف همین منطقه فیلمبرداری را ادامه می دهند. ضمن اینکه فیلمبرداری طبق برنامه ریزی ها تا دو هفته آینده به پایان می رسد
 
گوهر خيرانديش، ليلا زارع، پژمان بازغی، ناصر هاشمی، مهنوش صادقی، عليرضا جعفری، متين ستوده، روشنک گرامی، رابعه مدنی، پيمان يونسی، اميرجمشيد صادقی بازيگران اصلی اين فيلم هستند.

«خانه ديگری» به قلم بهنوش صادقی و با مضمونی اجتماعی داستان زندگی مرجان را روايت می کند که باید ظرف ۱۰ روز، پولی را برای پدرش تهيه کند. او در طی اين مسير با موانعی روبرو می شود که زندگی زناشويی اش را نيز تحت الشعاع قرار می دهد.

بهنوش صادقی پيش از اين در فيلم های سينمايی «به همين سادگی»، «دوشيزه» و مجموعه های تلويزيونی «مدينه» به ايفای نقش پرداخته است. او همچنين به عنوان برنامه ريز با کارگردانان مختلفی تجربه همکاری داشته است. «تيتر»، «شعری زندگی است»، «چراغ هايی که روشن نشدند» و «نه ماه و نه روز» نيز عناوين ديگر ساخته های صادقی است.
 
عباس اکبری تهيه کنندگی «خانه ديگری» را برعهده دارد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *