عملکرد شرکتهای هواپیمایی داخلی در حوزه پاسخگویی به شکایات مسافران
- طبق اعلام روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، پیرو اعلام انتشار گزارش عملکرد شرکتهای هواپیمایی داخلی و شرکتهای خدمات مسافرت هوایی در حوزه پاسخگویی به شکایات مسافران، جدول پایش و میزان شکایات مسافران از عملکرد شرکتهای هواپیمایی داخلی و شرکتهای خدمات مسافرت هوایی در سامانه حقوق مسافر سازمان هواپیمایی کشوری در بازه زمانی ۲۰ آبان تا ۲۰ آذر ماه ۱۳۹۹ منتشر گردید.
این گزارش نشان میدهد در مجموع ۱۳۱ شکایت از شرکتهای هواپیمایی و شرکتهای خدمات مسافرت هوایی به سازمان ارسال شده که به ۹۸ درصد آنها پاسخ داده شده است.
سهم شرکتهای هواپیمایی از شکایات واصله ۱۱۳ مورد و شرکتهای خدمات مسافرت هوایی ۱۸ مورد گزارش شده است.
مسافران گرامی میتوانند انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را از طریق بخش سامانه حقوق مسافر در پرتال سازمان هواپیمایی کشوری به آدرس cao.ir مطرح و پیگیری نمایند.
برای مشاهده جزئیات بیشتر روی لینک کلیک کنید.