مهلت ثبت نام تاسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی فردا به پایان می رسد

12:09 - 30 مرداد 1394
کد خبر: ۶۸۹۵۲
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: مهلت 20روزه مرکز آمار و فناوری های قوه قضاییه جهت ثبت نام در فراخوان جدید تاسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی فردا به پایان می رسد.
به گزارش خبرنگار حقوقی و قضایی ، مركز آمار و فناوري اطلاعات قوه قضائيه در راستاي تکمیل ظرفیت دفاتر خدمات الكترونيك قضايي در آخرین فراخوان خود از از كليه متقاضيان واجد شرايط جهت ثبت نام برای تاسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، دعوت به همکاری کرده بود. مهلت ثبت نام که از تاریخ 11مرداد ماه آغاز شده بود،فردا به پایان می رسد و علاقه مندانی که هنوز موفق به ثبت نام در این فراخوان نشده اند می توانند از طریق سامانه اینترنتی به نشانی  Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;} www.adliran.ir،ثبت نام کنند. 

نام نويسي در اين مرحله به معني تاييد صدور مجوز نمي باشد و متعاقباً نسبت به تاييد صلاحيت و اطلاع رساني از طريق سامانه اینترنتی اقدام خواهد شد.
لازم به ذکر است در این مرحله از فراخوان، واجدین شرایط در استان های ایلام،چهارمحال و بختیاری،خراسان جنوبی،قزوین،مرکزی،یزد و همدان می توانند ثبت نام کنند.

انتهای پیام/
 
 
 
 
 
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *