«خشونت عمل» داستان زندگی یک نظامی اخراجی از نیروی دریایی

21:45 - 12 دی 1399
کد خبر: ۶۸۸۷۹۲
فیلم سینمایی «خشونت عمل» به کارگردانی «طارق صالح» اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را از تابستان سال آینده میلادی آغاز خواهد کرد.

- فیلم سینمایی «خشونت عمل» به کارگردانی «طارق صالح» اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را از تابستان سال آینده میلادی آغاز خواهد کرد. این فیلم به تازگی مراحل فنی خود را پشت سر گذاشته و آماده نمایش شده است. 

در خلاصه داستان «خشونت عمل» آمده است: جیمز رید (پاین) از نیروی دریایی اخراج می‌شود و برای حمایت از خانواده اش مجبور است به یک سازمان شبه نظامی بپیوندد.

رید با تیم زبده خود به لهستان سفر می‌کند تا روی یک تهدید مرموز تحقیق کند. در همان ابتدا، در اروپا شرقی تنها می‌ماند و باید برای بقا بجنگد تا بتواند به خانه برگردد و انگیزه‌های واقعی کسانی را فاش کند که به او خیانت کردند.

کریس پاین، بن فاستر، جیلیان جیکوبز، ادی مارسن، نینا هاس، آمیرا کاسار، فارس فارس و جی دی پاردو از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند. 

طارق داوید یوهان صالح کارگردان فیلم، فیلم‌نامه‌نویس، مجری تلویزیون، روزنامه‌نگار، تهیه‌کننده فیلم، و پویانما اهل سوئد است. از فیلم‌ها یا مجموعه‌های تلویزیونی که وی در آن‌ها نقش داشته‌است می‌توان به وست‌ورلد اشاره نمود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *