رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

لزوم برخورد جدی با خدشه‌دار کنندگان عفت عمومی در جامعه

20:30 - 28 مرداد 1394
کد خبر: ۶۸۶۴۵
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: پوریانی در بازدید از مجتمع قضایی ارشاد گفت: قوه قضاییه به صورت جدی و عادلانه با افرادی که در راستای اخلال نظم و امنیت جامعه گام برمی‌دارند و همچنین با هتک حرمت کنندگان نوامیس و مظاهر فساد اخلاقی برخورد جدی می‌کند.
لزوم برخورد جدی با خدشه‌دار کنندگان عفت عمومی در جامعهبه گزارش گروه حقوقی و قضایی ، «عباس پوریانی» گفت: دشمنان با هدف تهی کردن انقلاب از محتوای دینی و ارزشی به مقابله آن برخاسته اند، برخورد با ناهنجاری های موجود در جامعه،‌ آن‌ها را از رسیدن به اهداف خود باز می‌دارد.

وی افزود:‌ دشمن جنگ نرم را علیه جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده است و برخورد فرهنگی در برابر این شبیخون، ارزش‌های اسلامی و انقلابی را به خطر می اندازد.

پوریانی با تاکید بر ضرورت تامین امنیت اجتماعی و اخلاقی و مبارزه با مفاسد اجتماعی از جمله مظاهر مخالف عفاف و حجاب، خواهان جدیت و اهتمام همه بخشها در کشور در حفظ حریم ارزشهای اسلامی اخلاقی در جامعه و همچنین خواستار برخورد جدی با هنجار شکنانی که نسبت به خدشه دار عفت عمومی در جامعه ابایی ندارند، شد.

این مقام قضایی تصریح کرد: تردیدی نیست که جوانان، بزرگترین و بهترین سرمایه کشورند و آنچه می‌تواند این سرمایه را حفظ کند و در خدمت استقلال و سربلندی میهن اسلامی قرار دهد، همانا سلامت اخلاقی و معنوی جوانان است.

رییس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در ادامه با اشاره به اهداف دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرد: دشمنان با درک اهمیت سرمایه عظیم جوانان کشور در صددند تا به شیوه های گوناگون و توطئه های مختلف به ترویج مواد مخدر و بی بند و باری و بی حجابی بپردازند.

وی در ادامه تصریح کرد: قرآن کریم شیوه صحیح و موثر فریضه امر به معروف و نهی از منکر را موعظه همراه با مهربانی و منطق و استدلال می‌داند؛ از این رو اگر همه ما برای احیای امر به معروف و نهی از منکر برنامه ریزی و تدبیر و همت لازم را داشته باشیم دامنه مفاسد اخلاقی و اجتماعی در جامعه کاهش خواهد داشت.

در این بازدید که معاونین قضایی نیز حضور داشتند ملاقات مردمی با تعدادی از متقاضیان صورت گرفت که برخی ارشادات و دستورات قضایی صادر گردید.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *