سارقان ۷ روزه دستگیر شدند/ خریدار ۵ کیلو طلای سرقتی شناسایی شده است

18:20 - 28 مرداد 1394
کد خبر: ۶۸۶۳۵
خبرگزاری میزان : فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به دستگیری سارقان طلافروشی خانی‌آباد طی ۷ روز گفت: خریدار این طلاها نیز شناسایی و دستگیر شده است.
سارقان ۷ روزه دستگیر شدند/ خریدار ۵ کیلو طلای سرقتی شناسایی شده است

به گزارش به نقل از فارس،  سردار حسین ساجدی‌نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ در بازسازی صحنه سرقت طلافروشی در منطقه خانی‌آباد در رابطه با نحوه سرقت این طلافروشی گفت: این سرقت سه‌شنبه گذشته روی داد که به گفته شخص طلافروش، سرقتی مسلحانه بوده که توسط چهار مرد و یک زن صورت گرفته است و در آن 5 کیلو طلا به سرقت رفته است.

وی گفت: با تلاش همکاران آگاهی، سارقان در طی 24 ساعت شناسایی شدند اما به پاتوق خود بازنگشتند تا اینکه با شناسایی در شهرهای شمالی، شناسایی و دستگیر شدند که مدت شناسایی در یکی از شهرهای شمالی و دستگیری آنها 24 ساعت به طول انجامید.

وی خاطرنشان کرد: این سرقت توسط 2 کلاشینکف صورت گرفته است که همراه با 60 فشنگ کشف و ضبط شد.

ساجدی‌نیا تأکید کرد: خریدار طلاهای مسروقه شناسایی و دستگیر شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: از این سارقان، سه نفر سابقه دار بوده و با هم ارتباط داشتند و امیدواریم این بار برخورد بایسته توسط مراجع قضایی صورت گیرد.

وی افزود: در این سرقت یک خانم نیز با سارقان همکاری داشت که دستگیر شده است، ضمن اینکه میانگین سنی این سارقان 30 سال است.

ساجدی‌نیا تأکید کرد: در 5 ماه طی شده از سال، ما 19 درصد کاهش سرقت در استان را شاهد بودیم.

وی افزود: از دو شب گذشته نیز طرحی با نام «امنیت و آرامش» اجرا می‌شود که هدف آن برخورد با هنجارشکنان، مزاحمان نوامیس و موادفروشان هستند که تحت نظر قرار دارند، چرا که برخورد با این افراد، خواسته شهروندان است.

ساجدی‌نیا تصریح کرد: زمانی که مردم از محلات تماس بگیرند و اعلام کنند پاتوقی برای فروش مواد مخدر، مزاحمت برای نوامیس و نظیر اینها وجود دارد، پس از بررسی‌های لازم توسط نیروی انتظامی، نیروی انتظامی وارد عمل می‌شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در رابطه با سرقت از طلافروشی‌ها گفت: متأسفانه برخی طلافروشان نکات ایمنی را رعایت نمی‌کنند که همواره از طرف نیروی انتظامی به اصناف آنها توصیه می‌شود، که این نکات ایمنی نصب دوربین، سیستم دزدگیر، سیستم آلارم و شیشه نشکن است.

وی افزود: مجموعه پلیس تهران در چند سال گذشته توفیقات زیادی در عرصه مبارزه با مجرمان داشته است، به طوری که سرقت مسلحانه به ندرت انجام می‌شود و از همین جا به سارقان هشدار می‌دهم که پلیس در سراسر ایران و به ویژه در تهران، قاطعانه با مجرمان برخورد و اینگونه موضوعات را پیگیری می‌کنیم.

/انتهای پیام/


: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *