دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی برای حل مشکلات ۳ واحد تولیدی

16:05 - 02 دی 1399
کد خبر: ۶۸۶۳۱۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی ضمن بازدید از سه واحد تولیدی، دستور تشکیل فوری جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی را برای حل مشکلات این واحد‌های تولیدی صادر کرد.
- علی اکبر گروسی، رئیس کل دادگستری با همراهی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی این استان که دچار مشکل شده بودند، بازدید کردند.

گروسی در حاشیه این بازدید گفت: دستگاه قضایی استان آذربایجان غربی در پیروی از منویات مقام معظم رهبری و اجرای سیاست‌های ریاست معظم قوه قضاییه در تحقق بخشیدن به رونق و جهش تولید تمام توان خود را به کار می‌برد تا مشکلات واحد‌های تولیدی که به دلایلی از تولید باز ایستاده اند مرتفع و آن‌ها را به چرخه تولید بازگرداند؛ چرا که بازگشت به چرخه تولید واحد‌های تولیدی اشتغال، رشد اقتصاد، مقابله با تحریم و تحقق جهش تولید در این استان را به همراه خواهد داشت.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی افزود: مشکلات اکثر واحد‌های تولیدی این استان معوقات بانکی است که در جلسات ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان آذربایجان غربی با دعوت از طرفین این مشکلات موشکافانه بررسی و راه حل‌های قانونی و کارشناسی شده برای برون رفت از مشکلات و بازگشت به چرخه تولید واحد‌های تولیدی این استان ارائه می‌شود.
 
بیشتر بخوانید:


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *