سردار بریمانی مطرح کرد: لزوم مشارکت بین مدیران مدارس و خانواده ها در راهیان نور

13:11 - 28 مرداد 1394
کد خبر: ۶۸۵۰۹
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
خبرگزاری میزان: مسوول طرح و برنامه سازمان بسیج مستضعفین گفت: "الگوی مدرسه تا مدرسه" الگویی است که در این دستور العمل مدیر مدرسه مدیر هر کاروان است و هر مدرسه خود باید پی گیری کار را داشته باشد.
به گزارش گروه سیاسی میزان، سردار عبدالحسین بریمانی مسوول طرح و برنامه سازمان بسیج مستضعفین گفت: "الگوی مدرسه تا مدرسه" الگویی است که در این دستور العمل مدیر مدرسه مدیر هر کاروان است و هر مدرسه خود باید پی گیری کار را داشته باشد.
 
وی با بیان اینکه امسال هم یک همیار برای مدیر مدرسه گذاشته ایم تا تشکل ها را کنار مدیر همیاری کند افزود: نگاه کاملا باید تربیتی باشد از شهدای شاخص مانند شهید مهدوی و شهیده طیبه واعظی نکات لازم را ارائه دهیم و در بحث دانش آموزی شهدایی چون رضا سلیمانی ابهر از زنجان، شهیده ایران قربانی از آذربایجان غربی امسال معرفی شدند.
 
سردار بریمانی با اشاره به اینکه بحث خادمان دانش آموزی در دستور العمل ها می آید خاطرنشان کرد: اقدامات باید محوری و برنامه ریزی شده باشد و در بحث ما انعکاس اخبار بسیار مهم است.
 
مسوول طرح و برنامه سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: موفقیت استان گیلان در زمینه راهیان نور به علت همیاری صدا و سیما و ارائه گزارشات راهیان نور به خانواده ها است.
 
وی اظهار داشت: باید جلسات متعدد با مدیران مدارس داشته باشیم و بین مدیران با خانواده ها مشارکت ایجاد شود و این مشارکت بستگی به توجیح خانواده ها دارد.
 
سردار بریمانی گفت: ایمنی را هر چه بیشتر باید در نظر داشته باشیم و از ظرفیت های دیگری چون وزارت دفاع هم در کنار آموزش و پرورش برای بحث بودجه بندی استفاده شود.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *