کرونا و مشکلات دانش آموزان سیاه پوست در آمریکا

21:15 - 09 دی 1399
کد خبر: ۶۸۴۳۳۸
با بازگشایی مدارس در نیویورک، بسیاری از خانواده‌های رنگین پوست دانش آموزان را در خانه نگه می‌دارند.

- تلاش چند ماهه شهردار نیویورک برای بازگشایی کلاس‌های درس در این شهر با چالش‌های مهم لجستیکی، مقاومت سیاسی سرسخت و مجموعه‌ای از بحران‌ها که در یک تعطیلی مختصر در ماه گذشته به اوج خود رسید، روبرو بود.

در هر نوبت، شهردار نیویورک اصرار داشت که آسیب پذیرترین کودکان در این شهر به مدارس باز نیاز دارند.

به گزارش نیویورک تایمز، بازگشایی برخی از مدارس در هفته‌های اخیر، سیستم کاملا نابرابر مدارس در آمریکا را نشان می‌دهد که در آن بسیاری از خانواده‌ های سفیدپوست، فرزندان خود را به کلاس‌های درس فرستاده اند در حالی که اکثر خانواده‌ های رنگین پوست تصمیم گرفته اند تا فرزندانشان را به مدرسه نفرستند و از خانه به طور از راه دور به یادگیری بپردازند.

بر اساس گزارش‎ها، تقریبا ۱۲ هزار کودک سفیدپوست بیشتر از دانش آموزان سیاه پوست به مدارس دولتی بازگشته اند.

در نیویورک و در سراسر آمریکا، سیاستمداران و مقامات آموزش و پرورش دریافته اند که بسیاری از خانواده‌های غیر سفید پوست به دلیل تاثیر نامتناسب مشکلات ناشی از ویروس کرونا بر روی آنها، مایل نیستند فرزندان خود را به کلاس درس بازگردانند و سیستم آموزش از راه دور را ترجیح می‌دهند.

والدین، مربیان و مقامات در ده‌ ها مورد گفته اند که این واقعیت که بسیاری از دانش آموزان رنگین پوست یادگیری از راه دور را انتخاب کرده اند، این هشدار‌ها را ایجاد می‌کند که اختلافات موجود در نظام مدارس آمریکا گسترش خواهد یافت، چرا که یادگیری از راه دور به اندازه یادگیری حضوری موثر نیست.

کارشناسان می‌گویند که اگر این روند ادامه پیدا کند، زیرساخت‌های یادگیری از راه دور برای جوامع رنگین پوست آمریکا باید تقویت شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *