رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

طرح تشدید کنترل و نظارت بر بازار در راور اجرایی شد

13:27 - 24 آذر 1399
کد خبر: ۶۸۳۵۸۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رییس دادگستری شهرستان راور با اشاره به اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بر بازار گفت: لازم است که با گرانفروشی، تقلب، کم فروشی، احتکار، عدم درج قیمت و عدم ارائه فاکتور فروش برخورد قانونی انجام شود.
- محمدرضا سنجری، رییس دادگستری شهرستان راور در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان راور با موضوع نظارت بر بازار و فعالیت گروه‌های صنفی و نیز بررسی روند اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی توسط اصناف شهرستان راور بر استمرار اجرای طرح تشدید، کنترل و نظارت بر بازار تاکید کرد و گفت: به منظور جلوگیری از افزایش غیر متعارف قیمت کالا‌ها و خدمات، طرح تشدیدکنترل و نظارت بر بازار با همکاری فرمانداری، اداره صمت و اتاق اصناف برنامه ریزی همزمان در نقاط مختلف شهرستان اجرایی شد.

رییس دادگستری شهرستان راور خاطرنشان کرد: لازم است که با گرانفروشی، تقلب، کم فروشی، احتکار، عدم درج قیمت و عدم ارائه فاکتور فروش برخورد قانونی انجام شود.

وی ادامه داد: تامین به موقع کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم، قیمت گذاری کالا‌ها و نظارت و بازرسی بر واحد‌های صنفی از مهم‌ترین وظایف ستاد تنظیم بازار است که این اقدامات در راستای بهبود کسب و کار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان انجام می‌گیرد.
 
بیشتر بخوانید:


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *