خطیبی: نمی‌توان قبل از هر بازی گفت کدام تیم برنده است/ نیم‌نگاهی به بالای جدول داریم

13:44 - 21 آذر 1399
کد خبر: ۶۸۲۶۲۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم گفت: تیم‌ها تفاوت چندانی ندارند و نمی‌توان قبل از هر بازی گفت کدام تیم برنده است.

- رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل پیکان صحبت هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می خوانید:

*پیکان تقریباً مثل تیم ماست. شاکله این تیم نسبت سال گذشته تغییر کرده و ساختار و کادر فنی جدید و کاربلد و فوتبالی در این تیم حضور دارد. 

*امیدوارم تفکرات و استراتژی را که طراحی کردیم، در زمین اجرا کنیم. بچه‌ها از لحاظ انگیزه و روحیه رو به پیشرفت هستند. 

*اینکه دو تیم با برد به این بازی می‌آیند باعث خواهد شد روحیه هر دوی آنها خوب باشد. امیدوارم بازی با کیفیتی بالا را از دو تیم ببینیم و روند رو به رشد خود را ادامه دهیم.

*غیر از بازی با نساجی که بازی اول‌مان بود و شکل تیمی خوبی نداشتیم، در دیگر دیدار‌ها عملکردمان خوب بود.

*در بازی برابر ماشین‌سازی شرایط طوری بود که نیاز به برد داشتیم و خداراشکر تدابیر ما جلوی ماشین‌سازی نتیجه داد. 

*تیم‌ها تفاوت چندانی ندارند و نمی‌توان قبل از هر بازی گفت کدام تیم برنده است. ما تیمی هستیم که از لحاظ ساختاری و کیفیت تیم خوبی هستیم و حتی نیمکت خوبی داریم.

*با اینکه هدف ما در سال اول ماندن در لیگ برتر است، اما نیم‌نگاهی به بالای جدول داریم و امیدواریم شرایط مهیا شود تا به خواسته خود برسیم.

*با احترام به بازیکنان باید بگویم بازیکن خلاق در لیگ کم است. در دهه‌های ۷۰ و ۸۰ بازیکنان خلاقی داشتیم که چند نفر را دریبل می‌کردند. باید مربیان روی این مورد کار کنند.

*از لحاظ تیمی باید روی مسائل هجومی کار کنیم و خود من به‌عنوان یک مهاجم سابق دوست دارم تیمم همیشه هجومی بازی کند. امیدوارم باز هم بازیکنان خلاق به فوتبال ما بیایند و شیرینی بازی‌ها را بیشتر کنند.

*در چند هفته‌ای که شرایط خوبی نداشتیم و هیئت مدیره، مدیرعامل و سرپرست یک هفته قبل از مسابقات تعیین شدند، روابط عمومی، پشتیبانی و مدیر رسانه‌ای تیم، شرایط را به هواداران اعلام می‌کردند و الان زمانی است که باید از آن‌ها تشکر کنم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *