رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کودتای کدخدا؛ بازخوانی تجربه اعتماد به آمریکا

21:00 - 27 مرداد 1394
کد خبر: ۶۸۲۵۱
خبرگزاری میزان: فیلمسازان جوان سینمای انقلاب، در برنامه «کودتای کدخدا» با نمایش و بررسی مستند کودتای آمریکایی(American coup) به بازخوانی تجربه اعتماد به آمریکا در ماجرای کودتای 28 مرداد می‌پردازند.

به گزارش ، فیلمسازان جوان سینمای انقلاب، در برنامه «کودتای کدخدا» با نمایش و بررسی مستند کودتای آمریکایی(American coup) به بازخوانی تجربه اعتماد به آمریکا در ماجرای کودتای 28 مرداد می‌پردازند.

بنابر این گزارش نشست فیلمسازان جوان سینمای انقلاب اسلامی، این هفته با حضور دکتر موسی حقانی با بازخوانی تجربه اعتماد به آمریکا در ماجرای کودتای 28 مرداد از سر گرفته می‌شود.

همچنین در این نشست مستند کودتای آمریکایی (American Coup) ساخته ی Joe Ayella نمایش و مورد بررسی قرار می گیرد. این مستند 50 دقیقه ای به زمینه‌های شکل‌گیری کودتای 28 مرداد و نقش سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا در این جریان می‌پردازد.

سی و چهارمین نشست فیلمسازان جوان سینمای انقلاب اسلامی، پنجشنبه 29 مرداد 94 از ساعت 17 در محل حسینیه هنر به آدرس خیابان 16 آذر، روبروی خیابان پورسینا، پلاک 60 برگزار می‌شود.

حضور عموم برای شرکت در این نشست آزاد است و همچنین این جلسه از طریق سایت عمارفیلم و مستضعفین تی وی به طور زنده پخش می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *