نظارت‌های دادستان نظامی زنجان بر نحوه اعمال محدودیت‌های تردد و توزیع کالا‌های اساسی

12:26 - 20 آذر 1399
کد خبر: ۶۸۲۴۱۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان نظامی زنجان بر نحوه اعمال محدودیت‌های تردد از سوی پلیس راه , همچنین توزیع کالا‌های اساسی در فروشگاه‌های اتکا نظارت کرد.

- به دنبال اعمال محدودیت‌های ترافیکی برای عبور و مرور خودرو‌ها با پلاک غیر بومی، دادستان نظامی استان زنجان از محل استقرار مأموران مجری طرح بازدید کرد.

ناصر اصل کریمیان در این بازدید ضمن تشکر و قدردانی از زحمات ارزشمند و طاقت فرسای مأموران پلیس‌راه از آن‌ها خواست تا ضمن رعایت کامل قوانین و مقررات و اعمال جریمه‌های قانونی با احترام و تکریم با مردم رفتار کنند.

وی تأکید کرد: مصوبات ستاد ملی کرونا در استان زنجان باید دقیق و کامل اجرا شود.

این مقام قضایی همچنین از فرآیند کنترل و نظارت بر عبور و مرور‌ها بازدید کرد و پای صحبت‌های رانندگان نشست.

وی از سامانه‌های کنترل هوشمند و دوربین‌های محور‌های مواصلاتی استان بازدید کرد.

کالا‌های اساسی باید عادلانه و با قیمت‌های مصوب توزیع شود

همچنین دادستان نظامی استان زنجان در بازدیدی سرزده از فروشگاه زنجیره‌ای اتکا در جریان نحوه توزیع کالا‌های اساسی بین مردم قرار گرفت.

ناصر اصل کریمیان در این بازدید تأکید کرد: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و مردم همچنین مشکلات بوجود آمده در پی انتشار ویروس کرونا لازم است کالا‌های اساسی و مایحتاج مردم عادلانه، با قیمت مصوب و رعایت کامل دستور العمل‌های بهداشتی توزیع شود.

وی خاطر نشان کرد: در شرایط موجود همه باید دست به دست هم بدهیم تا این دوران را پشت سر بگذاریم.

دادستان نظامی استان زنجان همچنین فروش به نرخ مصوب در فروشگاه‌های زنجیره‌ای را یک مسئله مهم دانست و تأکید کرد: دستگاه قضایی آمادگی کامل برای برخورد با هرگونه احتکار و گرانفروشی را دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *