انتقاد از فعالیت دوباره کارگاه ساخت و ساز میدان سپاه/ لزوم توجه به دستور ستاد فرماندهی نیروهای کل مسلح و سپاه

12:27 - 27 مرداد 1394
کد خبر: ۶۸۱۳۵
خبرگزاری میزان: عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از فعالیت دوباره گارگاه ساخت وساز در میدان سپاه خبر داد و گفت: ستاد فرماندهی نیروهای کل مسلح و فرمانده سپاه دستوری را در این مورد صادر کرده است، لذا همه باید به قانون عمل کنیم.

انتقاد از فعالیت دوباره کارگاه ساخت و ساز میدان سپاه/ لزوم توجه به دستور ستاد فرماندهی نیروهای کل مسلح و سپاهبه گزارش خبرنگار اجتماعی میزان، غلامرضا انصاری در یکصد و پنجاه و پنجمین جلسه علنی از چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ساخت وساز میدان سپاه با اشاره به این که فرماندهی سپاه دستور توقف ساخت و ساز را داده اند، اظهار کرد: اما متاسفانه کارگاه ساختمانی در بخشی که فعالیت بر ساختمان بلند تر متمرکز است در حال ساخت و ساز است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران اذعان کرد: ستاد فرماندهی نیروهای کل مسلح و فرمانده سپاه دستوری را در این مورد صادر کرده است، لذا همه باید به قانون عمل کنیم.

وی همچنین بر لزوم نامگذاری معبر یا خیابانی درخور با نام محمد مصدق تاکید کرد.

گلایه از بی اعتنایی مدیران شهری به شورایاران

در ادامه اسماعیل دوستی عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر با اشاره به لزوم تکریم شورایاری ها گفت: شهرداران مناطق توجه و احترام خاصی به این افراد ندارند.برخی از شورایاری ها از مدیران شهرداری گلایه دارند و می گویند جلسه های شورای مناطق در بازه زمانی طولانی برگزار می شود.

وی در پایان با تاکید بر این که تکریم شورایاران تکریم شهرداری است، اظهار کرد: باید از این افراد دلجویی شود و مدیران منطقه توجه کافی را داشته باشند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *