محک جدی تیم ملی والیبال پیش از جام جهانی

11:46 - 27 مرداد 1394
کد خبر: ۶۸۱۰۰
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
خبرگزاری میزان: تیم ملی والیبال بامداد پنجشنبه عازم لهستان می شود تا با حضور در جام واگنر لهستان برای شرکت در مسابقات جام جهانی و انتخابی المپیک آماده تر شود.
به گزارش گروه ورزشی ، مسابقات والیبال جام واگنر لهستان از سال 2003 به منظور گرامیداشت هوبرت جرزی واگنر و توسط بنیاد هوبرت واگنر در لهستان برگزار می‌شود. تیم‌های برتر جهان از سوی این بنیاد برای حضور در مسابقات دعوت می‌شوند.

سیزدهمین دوره این رقابتها از شنبه هفته آینده (31 مردادماه) با حضور فرانسه قهرمان لیگ جهانی سال 2015، لهستان قهرمان جهان در سال 2014، ژاپن پرافتخارترین تیم قاره آسیا و ایران بهترین تیم آسیا در رده‌بندی جهانی فدراسیون والیبال آغاز می شود. به همین منظور تیم ملی والیبال بامداد چهارشنبه عازم لهستان خواهد شد.

تیم ملی والیبال که دومین حضور خود درجام واگنر لهستان را تجربه خواهد کرد، در روز نخست این دوره از رقابتها به مصاف فرانسه می رود سپس به ترتیب با لهستان و ژاپن دیدار خواهد داشت.

حضور در جام واگنر لهستان آماده سازی خوبی است برای تیم ملی والیبال که باید اواسط شهریورماه در تورنمنت سخت و فشرده جام جهانی ژاپن شرکت کند. جام جهانی ژاپن انتخابی المپیک محسوب شده و طی آن دو تیم برتر صاحب سهمیه المپیک می شوند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *