زورگیران موتورسوار پایتخت با شلیک 10 تیر به آخر خط رسیدند

11:53 - 27 مرداد 1394
کد خبر: ۶۸۰۵۹
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: رئیس کلانتری 156افسریه گفت: زورگیران موتورسوار پایتخت با شلیک 10 تیر هوایی توسط ماموران کلانتری دستگیر شدند.
زورگیران موتورسوار پایتخت با شلیک 10 تیر به آخر خطر رسیدندسرهنگ قدرت اله حق پرست در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان، در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: ساعت 23:20 بیست و چهارم مرداد در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران بزرگ مبنی بر یک مورد کیف قاپی در نشانی افسریه بلافاصله ماموران گشت انتظامی یگان کلانتری 156افسریه  به محل اعزام شدند.

رئیس کلانتری 156افسریه ادامه داد: باحضور ماموران یک دستگاه موتور سیکلت 200 سی سی مشکی رنگ با 2 نفر راکب و ترک‌نشین به محض مشاهده واحد گشت از محل متواری شد که 2 واحد گشت به تعقیب آنان پرداختند. در این تعقیب و گریز متهمان به طرف پمپ گاز مسعودیه متواری شده و از آن جا به اتوبان امام رضا(ع) رفتند. سپس به جهت مخالف به سمت شرق حرکت کرده و در این حین با یک نفر عابر پیاده برخورد کردند.

وی افزود: ماموران با توجه به چندین بار دستور ایست و بی‌توجهی متهمان همچنین ادامه فرار ضمن رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی و شلیک 10 عدد تیر هوایی با اسلحه سازمانی کرد هکه در نهایت متهمان به هویت های «منصور» و «احسان» را که در اثر برخورد با عابر پیاده و واژگونی موتور سیکلت از ناحیه دست و پا مصدوم شده بودند در گردنه تنباکویی روبروی بازار گل امام رضا (ع) دستگیر و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان بهارلو منتقل کردند.

سرهنگ حق پرست اظهار کرد: پس از بازرسی از موتور سیکلت مذکور یک قبضه سلاح سرد از نوع قمه و یک عدد لوله که توسط نوار چسب جهت عمل زورگیری طراحی شده بود کشف و وسیله نقلیه مذکور توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

رئیس کلانتری 156افسریه خاطر نشان کرد: در این رابطه پرونده ای در کلانتری افسریه تشکیل و جهت تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *