بولکووادزه: رقابت با کشتی‌گیران ایرانی همواره جذاب و حساس است/ حضور در لیگ ایران بهترین فرصت برای محک زدن خودم بود

0:01 - 19 آذر 1399
کد خبر: ۶۸۰۵۸۶
قهرمان گرجستانی زیر ۲۳ سال کشتی فرنگی جهان و جوانان اروپا و جهان گفت: رقابت با کشتی‌گیران ایرانی همواره جذاب و حساس بوده است.

گنا بولکووادزه کشتی‌گیر گرجستانی تیم صبانور کردستان در گفت‌وگو با میزان، درباره حضورش در لیگ کشتی فرنگی ایران اظهار داشت: از سوی تیم کردستان برای حضور در لیگ کشتی ایران دعوتنامه داشتم و این دعوت را پذیرفتم.

قهرمان زیر ۲۳ سال جهان و قهرمان جوانان اروپا و جهان ادامه داد: چند اردوی مقطعی را در گرجستان برگزار کردیم، اما با توجه به اینکه مدت زیادی از حضور در یک رویداد رسمی و شرایط مسابقه دور بودم بهترین فرصت بود تا هم میزان آمادگی خودم را محک بزنم و هم در شرایط مسابقه قرار بگیرم.

ملی‌پوش کشتی گرجستان با توضیح درباره نحوه حضورش به ایران با وجود محدودیت‌های کرونایی افزود: با توجه به زمان کمی که تا آغاز مسابقات داشتیم و پرواز مستقیمی در آن زمان به ایران وجود نداشت، تنها راه برای رسیدن به ایران استفاده از مسیر زمینی و ماشین بود. از گرجستان به ترابزون ترکیه و بعد به استانبول رفتیم و از آنجا با هواپیما به تهران آمدیم. فدراسیون کشتی ایران و گرجستان خیلی کمک کردند. در گرجستان تست کرونا دادیم و راهی ایران شدیم.

بولکووادزه درخصوص ارزیابی‌اش از سطح مسابقات لیگ و کشتی ایران تصریح کرد: لیگ‌های کشتی ایران همواره جز برترین لیگ‌های کشتی دنیا بوده است. البته اولین بار است که به ایران آمده‌ام، اما در مسابقات مختلف با کشتی‌گیران ایرانی مبارزه کرده‌ام و شناخت خوبی از حریفانم دارم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اگر بازهم پیشنهاد داشته باشد، به ایران خواهد آمد خاطر نشان کرد: اگر پیشنهاد داشته باشم باز هم در لیگ ایران حضور پیدا خواهم کرد. رقابت با کشتی‌گیران ایرانی همواره جذاب و حساس بوده است و می‌تواند به کشتی‌گیرانی که به دنبال پیشرفت هستند کمک کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *