رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

یکی دیگر از یاران اوباما کم شد

15:29 - 26 مرداد 1394
کد خبر: ۶۷۹۰۶
خبرگزاری میزان : سناتور دموکرات رابرت منندز که یکی از شاخص‌ترین بانیان طرح‌های تحریمی علیه ایران در کنگره آمریکا بوده است، احتمالا روز سه شنبه مخالفت خود را با برجام اعلام خواهد کرد.
به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از جام نیوز، شبکه خبری سی‌ان‌ان گزارش داد که جمهوریخواهان احتمالا یکی از دموکراتهای دیگر سنای آمریکا را به طرف خود جلب کرده و حمایت او را در مخالفت با توافق هسته ای بدست آورده‌اند.

در حالی که تحت فشار شدید لابیهای رژیم صهیونیستی، یک چهره شاخص یهودی و دموکرات در سنا مخالفت خود را با برجام اعلام کرد، رسانه‌ها از اعلام رسمی مخالفت با توافق هسته‌ای جاری ایران از سوی یک سناتور دموکرات دیگر خبر می‌دهند.

«سی‌ان‌ان» گزارش داد: « وقتی که هفته آینده سناتور رابرت منندز موضع خود را رسما  درباره برجام اعلام کند، جمهوریخواهان احتمالا یک رای دیگر از سوی دموکراتها در مخالفت با توافق هسته‌ای رئیس‌جمهور با ایران کسب می‌کنند».

به گفته دفتر منندز این سناتور دموکرات قرار است روز سه شنبه «سخنرانی مهمی» درباره برجام ایراد کند. وی از جمله چهره‌های شاخص و بانیان اصلی طرحهای تحریمی علیه ایران در نهادهای قانونگذاری آمریکا طی سالیان گذشته بوده است.

این شبکه آمریکایی اضافه کرد: «انتظار می‌رود که منندز موضع مخالف خود را ضد توافق اعلام کند. عضو سابق ارشد کمیته روابط خارجی سنا به شدت منتقد توافق و مذاکرات دولت با ایران بوده است. اگر او آنطور که انتظار می‌رود "نه" بگوید به چاک شامر پیوسته و آنها تنها دموکراتهایی می‌شوند که رسما مخالف توافق هستند».

/انتهای پیام/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *