بازگشت «مریل استریپ» به هالیوود با فیلم «بگذار همه حرف بزنند»

10:34 - 27 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۵۰۵۲
فیلم سینمایی «بگذار همه حرف بزنند» به کارگردانی استیون سودربرگ اکران بین المللی خود در سینما‌های جهان را از تاریخ دهم ماه دسامبر سال ۲۰۲۰ آغاز خواهد کرد.

- فیلم سینمایی «بگذار همه حرف بزنند» به کارگردانی استیون سودربرگ اکران بین المللی خود در سینما‌های جهان را از تاریخ دهم ماه دسامبر سال ۲۰۲۰ آغاز خواهد کرد.

مریل استریپ بازیگر مطرح و رکورددار اسکار در این فیلم نقش اول را ایفا می کند، «بگذار همه حرف بزنند» دومین همکاری استریپ و «استیون سودربرگ» محسوب می شود. این فیلم با بازی مریل استریپ و جما چان ساخته می‌شود و درباره نویسنده‌ای با بازی استریپ است که با دوستانش به سفر می‌رود تا با مشکلات قدیمی‌اش کنار بیاید.

استریپ در فیلم بعدی سودربرگ یعنی «لاندرومات» که به زودی اکران می‌شود نیز همکاری کرده‌است. این فیلم در جشنواره فیلم ونیز اکران می شود و بعد به تورنتو می‌رود.

Movie poster for Let Them All Talk. An upcoming comedy film directed by  Steven Soderbergh from a screenplay by Deborah Eisenberg. It stars Meryl  Streep, Dianne Wiest, Candice Bergen, Lucas Hedges, and

استیون سودربرگ کارگردان آمریکایی برنده جایزه اسکار را برای فیلم قاچاق و جایزه نخل طلایی جشنواره فیلم کن را برای فیلم «دروغ‌ها و نوار ویدئویی» است. وی در سال ۲۰۰۰ برای فیلم‌های «ارین براکویچ» و قاچاق کاندیدای همزمان بهترین کارگردانی اسکار شد که برای فیلم قاچاق توانست جایزه بهترین کارگردانی را ازآن خود کند.

شبکه «اچ‌بی‌او مکس» از بهار آینده کارش را شروع می‌کند و «بگذار حرف بزنند» اولین فیلم بلند این سرویس آنلاین خواهد بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *