بررسی چالش‌های سیاسی و اجتماعی انتخابات آمریکا در جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی مجلس

19:38 - 20 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۳۳۰۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ابعاد مختلف انتخابات آمریکا و چالش‌های سیاسی و اجتماعی پس از انتخابات در جلسه امروز این کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت.

- ابوالفضل عموئی در گفتگو با میزان با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: امروز در محل کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی جلسه مشورتی با حضور تعدادی از اساتید دانشگاه و کارشناسان جهت بررسی تحولات انتخاباتی آمریکا و پیامد‌های آن در سیاست خارجی این کشور برگزار شد.

وی بیان کرد: نمایندگان در هفته جاری در حوزه‌های انتخابیه خودشان به سر می‌برند، اما به دلیل اهمیت این موضوع، ما در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس این جلسه مشورتی را برگزار کردیم و تعدادی از نمایندگان که امکان حضور داشتند در این جلسه شرکت کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فواد ایزدی، مصطفی خوش چشم، حامد موسوی و حمیدرضا غلام زاده از کارشناسانی بودند که در محل کمیسیون امنیت ملی مجلس حضور یافتند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این جلسه ابعاد مختلف انتخابات آمریکا، چالش‌های سیاسی و اجتماعی پس از انتخابات و اقدامات و سیاست خارجی دولت ترامپ مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در آینده هم جلساتی را برای بررسی این موضوع تشکیل خواهد داد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *