قهرمان جهان اهانت نسبت به ساحت مقدس امام رضا (ع) را محکوم کرد

19:56 - 19 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۲۹۷۳
قهرمان جهان و مربی تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به اینکه همه ورزشکاران ایرانی به امام رضا (ع) ارادت خاصی دارند، اهانت نسبت به ساحت مقدس امام رضا (ع) را محکوم کرد.

- امیر توکلیان با اشاره به اینکه همه ورزشکاران ایرانی به امام رضا (ع) ارادت خاصی دارند، گفت: بنده به عنوان عضوی از جامعه ورزشی استان خراسان رضوی اهانت ورزشکار مشهدی نسبت به امام حضرت علی بن موسی الرضا (ع) را به شدت محکوم می‌کنم.

قهرمان جهان و مربی تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به اینکه همواره همه ورزشکاران ایرانی در رشته‌های متعدد ورزشی برای پیروزی در رقابت‌های ملی و بین المللی به اهل‌بیت (ع) و خصوصا حضرت امام رضا (ع) تمسک می‌جویند و نسبت به این امام رئوف ارادت خاصی دارند، گفت: بنده به عنوان عضو جامعه ورزشی استان خراسان رضوی و مجاور حضرت رضا (ع) هر موفقیت و پیشرفتی در زندگی و حرفه‌ام کسب کرده‌ام را مدیون این امام رئوف هستم.

وی با بیان اینکه تمام رشته‌های ورزشی دو بعد جسمانی و روانی دارند، گفت: آمادگی جسمانی با تحمل مشقت‌های جسمانی محقق می‌شود از همین رو اعتقادات دینی انگیزه‌ای برای تحمل مشقت‌های جسمانی در رشته‌های ورزشی محسوب می‌شود و اغلب ورزشکاران با توسل و تمسک به حضرت رضا (ع) لحاظ روانی تحمل سختی‌ها برایشان تسهیل می‌شود.

قهرمان سابق جهان و آسیا در رشته کشتی آزاد با اشاره به اینکه بنده هر زمان در مسابقات بر روی تُشک کشتی قرار می‌گرفتم ابتدا به حضرت رضا (ع) سلام عرض می‌کردم، گفت: همچنین افتخار می‌کنم که بنده مدال مسابقات المپیک آسیای ۱۹۹۸ بانکو را با افتخار تقدیم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) کردم و بزرگ‌ترین افتخار زندگی ام یعنی توفیق خادمی زائران حضرت رضا (ع) شامل حالم شد.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *