هشتمین اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی فردا آغاز به کار می‌کند

13:45 - 24 مرداد 1394
کد خبر: ۶۷۱۵۶
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: هشتمین مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی از یکشنبه 25 مرداد ماه در مرکز همایش‌های صداوسیما آغاز می‌شود.
به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون ، در مراسم افتتاحیه هشتمین اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی که 220 شبکه تلویزیونی و رادیویی از 35 کشور جهان حضور خواهند داشت قرار است از خانواده‌های 9 شهید رسانه قدردانی شود.
 
مراسم افتتاحیه این اجلاس قرار است با حضور محمد سرافراز (رییس سازمان صداوسیما)، مدیران شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی و همچنین برخی مقامات کشور برگزار شود. همچنین برخی از وزرای اطلاع‌رسانی و فرهنگ کشورهای اسلامی نیز در مراسم افتتاحیه حضور خواهند داشت.
 
فرشید شکیبا دبیر ستاد خبری هشتمین اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی  با تشریح جزئیات افتتاحیه این اجلاس، یادآور شد که مراسم افتتاحیه فردا 9 صبح برگزار خواهد شد و قرار است در جریان آن بازار فیلم اسلامی افتتاح و از نمایشگاه فناوری رسانه رونمایی شود.
 
در این مراسم از برند هلال مدیا، با شعار "تولید پاک، رسانه پاک" رونمایی می‌شود و خبرگزاری یونیوز پس از هشت ماه فعالیت آزمایشی، فردا رسما افتتاح خواهد شد.
 
نوری مالکی  نخست وزیر سابق عراق از دیگر مهمانان هشتمین مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی است که در مراسم افتتاحیه قرار است سخنرانی کند.
 
به گزارش میزان، هشتمین مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی و ششمین جشنواره اتحاد فردا  25 مرداد ماه با شعار "پیامبر رحمت، رسالت رسانه‌های مقاومت" 9 صبح افتتاح خواهد شد. مراسم اختتامیه نیز سه‌شنبه27 مرداد ماه است.
 




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *