رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اهداف زمینی توسط جنگنده‌های فانتوم منهدم شد/انهدام اهداف زمینی توسط بمب یاسین

14:03 - 13 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۱۱۰۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
در دومین روز از مرحله اصلی و فاز عملیاتی نهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت، جنگنده بمب افکن‌های سنگین اف ۴ با استفاده از موشک‌های هوا به زمین ماوریک و بمب‌های هوشمند قاصد اهداف فرضی را منهدم کردند.
- بنا بر اعلام روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم خلبان فرهاد گودرزی، سخنگوی نهمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت با اعلام این خبر گفت: ساعاتی قبل جنگنده بمب افکن‌های اف ۴ با شلیک موشک‌های ارتقاء یافته و بهینه شده ماوریک و استفاده از بمب‌های هوشمند، نقطه زن و دور ایستای قاصد که توسط متخصصان جهاد خودکفایی نیروی هوایی ارتش تولید شده است، اهداف زمینی را مورد اصابت قرار دادند.

وی اظهار کرد: پرنده‌های بدون سرنشین آرش، مجهز به سر جنگی برای نخستین بار با طی ۱۰۰ کیلومتر، اقدام به عملیات انتحاری بر علیه استحکامات دشمن پرداخته و این اهداف را با موفقیت منهدم کردند.

سخنگوی نهمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت خاطرنشان کرد: همچنین هواپیما‌های بمب افکن فانتوم با استفاده از غافلگیری و در ارتفاع پست اقدام به بمباران سنگین هوا به زمین (Carpet Bombing) به سمت اهداف از پیش تعین شده کردند.
 
اهداف زمینی توسط بمب یاسین منهدم شد
در دومین روز از مرحله اصلی و فاز عملیاتی نهمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت، جنگنده‌های اف ۴ و هواپیمای رهگیر میگ ۲۹ با استفاده از موشک‌های بهینه شده و ارتقا یافته در محیط واقعی جنگ الکترونیک، اهداف زمینی و هوایی را با موفقیت منهدم کردند.

در همنی زمنیه امیر سرتیپ دوم خلبان فرهاد گودرزی، سخنگوی نهمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت گفت: در این مرحله از رزمایش، هواپیمای بمب افکن اف ۴ با شلیک بمب‌های نقطه‌زن، هوشمند، هدایت شونده و دورایستای یاسین اهداف از پیش تعیین شده را با موفقیت منهدم کرد.

وی افزود: همچنین هواپیمای میگ ۲۹ با شلیک موشک‌های بهینه شده هوا به هوا، موشک شلیک شده از سوی هواپیمای دشمن فرضی را با موفقیت رهگیری و منهدم کرد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *