محکومیت بیش از هزار و ۱۱۰ میلیارد ریالی برای متخلفان بازار در کرمان

15:43 - 11 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۰۵۲۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان از محکومیت یک هزار و ۱۱۰ میلیارد و ۲۳۲ میلیون و ۲۲۳ هزار و ۸۱۲ ریالی برای متخلفان حوزه‌های کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت، دارو، درمان و دامپزشکی در این استان طی شش ماه ابتدای سال جاری خبر داد.
ارسلان میری، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان در گفت‌وگو با میزان از محکومیت یک هزار و ۱۱۰ میلیارد و ۲۳۲ میلیون و ۲۲۳ هزار و ۸۱۲ ریالی برای متخلفان حوزه‌های کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت، دارو، درمان و دامپزشکی در این استان طی شش ماه ابتدای سال جاری خبر داد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان خاطرنشان کرد: در شش ماه ابتدای سال جاری در مجموع ۹ هزار و ۴۰۱ پرونده به شعب بدوی تعزیرات حکومتی وارد و ۹ هزار و ۴۰۹ پرونده مختومه شده است.

وی شمار پرونده‌های وارده در بخش کالا و خدمات را هفت هزار و ۴۴۹ فقره دانست و ادامه داد: در بخش قاچاق کالا و ارز یک هزار و ۷۰۸ فقره پرونده و در بخش بهداشت، دارو، درمان و دامپزشکی ۲۴۴ پرونده به شعب تعزیرات حکومتی وارد شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان اظهار کرد: در نیمه نخست سال جاری همچنین هفت هزار و ۲۰ پرونده به شعب اجرای احکام تعزیرات حکومتی وارد و شش هزار و ۸۸۴ فقره پرونده مختومه شده و میزان محکومیت‌های وصول شده در مجموع ۱۶۵ میلیارد و ۱۹۴ میلیون و ۱۷۹ هزار و ۶۹۳ ریال بوده است.

میری یادآور شد: از مجموع محکومیت‌های وصول شده در شش ماه ابتدای سال جاری ۱۴۲ میلیارد ۲۷۰ میلیون و ۶۳۶ هزار و ۸۳۴ ریال در بخش قاچاق کالا و ارز، ۲۲ میلیارد و ۴۱۳ میلیون و ۳۷۶ هزار و ۸۷۰ ریال در بخش کالا و خدمات و ۵۱۰ میلیون و ۱۶۵ هزار و ۹۸۹ ریال در بخش بهداشت، دارو، درمان و دامپزشکی بوده است.
 
بیشتر بخوانید:


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *