تلاش هنرمندان برای آزادی 4 زندانی محکوم به قصاص

9:47 - 24 مرداد 1394
کد خبر: ۶۷۰۴۵
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز از اکران فیلم «اعترافات ذهن خطرناک من» به منظور آزادی چهار زندانی محکوم به قصاص خبرداد.
«محسن نصیری» در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی میزان اظهارکرد: با همت هنرمندان فیلم «اعترافات ذهن خطرناک من» به کارگردانی هومن  سیدی و تهیه کنندگی جواد نوروز بیگی  بعد از ظهر امروز 24 مردادماه در سینما فرهنگ قلهک برگزار می‌شود.

وی گفت: درآمد حاصل از این فیلم برای رضایت اولیای دم چهار زندانی که در یک حادثه ناخواسته مرتکب قتل شده اند، هزینه می‌شود.

وی با بیان اینکه این زندانیان شرایط لازم برای آزادی را دارند، اظهارامیدواری کرد که این تعداد زندانی نیازمند با رضایت اولیای دم از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگردند.

گفتنی است ، انجمن حمایت از زندانیان مرکز و گروه سینمایی هنر و تجربه با مساعدت جواد نوروز بیگی تهیه کننده فیلم «اعترافات ذهن خطرناک من » همراه با چهره های آشنا آیین گلریزان برای چهار محکوم به قصاص را برگزار می کند.

دراین مراسم که به بهانه تامین دیه محکوم به قصاص و کمک به خانواده های نیازمند زندانیان برگزار می شود ، کارگردان فیلم و بازیگران این اثر سینمایی و جمعی از چهره های سینما ،تئاتر ، موسیقی و سیاسی کشور حضور خواهند داشت .



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *