مطالعات تشکیل کمیته ذی‌حسابان شورای شهر تهران هنوز در مرحله مقدماتی است

8:30 - 21 مرداد 1394
کد خبر: ۶۶۳۶۳
خبرگزاری میزان: رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر با اشاره به این که راه اندازی کمیته ذی حسابان و امور نظارتی در این شورا در مرحله انجام مقدمات مطالعات است، گفت: این بررسی ها به زمان بیش از فرصت سه ماهه ارائه شده از سوی شورا نیاز دارد و تا پایان تعطیلات تابستانه شورای شهر به پایان نمی رسد.
مطالعات تشکیل کمیته ذی حسابان شورای شهر تهران هنوز در مرحله مقدماتی استپرویز سروری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان، با اشاره به انجام مطالعات راه اندازی کمیته ذی حسابان و امور نظارتی در شورای اسلامی شهر تهران عنوان کرد: در 15 اردیبهشت‌ماه این موضوع در شورای شهر مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد پس از مدت زمان سه ماه نتیجه مطالعات که از سوی کمیسین حقوقی و نظارت شورا انجام می شود به صحن ارائه شود.

وی با بیان این که 15 مرداد امسال انتهای فرصت ارائه شده از سوی شورا بود، افزود: اعضای شورا درخواست کرده اند که تا پایان تعطیلات تابستانه شورای شهر تهران این مطالعات به صحن شورا ارائه شود.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر ادامه داد: انجام این مطالعات به زمانی بیش از سه ماه نیاز دارد و امکان ندارد، در مدت ذکر شده این مطالعات تکمیل و ارائه شود.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به این که اکنون در حال انجام مقدمات این مطالعات هستیم، خاطرنشان کرد: هنوز اقدامات کارشناسی نیز آغاز نشده است زیرا تشکیل  کمیته ذی حسابی بسیار پیچیده و نیازمند برآیند کارشناسی جدی است.

وی با اشاره به این که کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی تهران باید دقت لازم را در موضوعات خود داشته باشد، گفت: حجم زیادی از موضوعات مطرح شده در این شورای به کمیسیون نامبرده مرتبط است، همچنین ایرادهایی که فرمانداری در مورد آن تذکر می دهد، را نیز این بخش باید پاسخگو باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *