رفع موازی کارهای کمیته امداد و بهزیستی در دستور کار/ اعطای تسهیلات ارزان قیمت برای مسکن نیازمندان

15:58 - 20 مرداد 1394
کد خبر: ۶۶۲۸۳
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از تلاش برای رفع مشکل مسکن نیازمندان با استفاده از اعطای تسهیلات و بازپرداخت آسان خبر داد و گفت:در صدد هستیم بسیاری از موازی کارهای کمیته امداد و سازمان بهزیستی را با تصویب طرح تفکیک خدمات حمایتی از توانبخشی برطرف کنیم.

رفع موازی کارهای کمیته امداد و بهزیستی در دستور کار/ اعطای تسهیلات ارزان قیمت برای مسکن نیازمندانبه گزارش ، سید پرویز فتاح در دیدار با اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بر رفع مشکل مسکن مددجویان و اعطای تسهیلات مسکن مددجویی با روان سازی بازپرداخت اقساط تاکید کرد و گفت: باید ساختار اداری امداد در جهت روان سازی خدمات با پرهیز از بروز برخی ناهنجاری ها اصلاح شود.

وی افزود: باید بپذیریم که با حل مشکل مسکن، معیشت و خدمات رسانی مناسب برای مددجویان و نیازمندان گام های مهمی در حل مشکلات خانواده های تحت حمایت و نیازمندان برداشته خواهد شد.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه با عزمی راسخ و استوارو برنامه ریزی های دقیق و کارشناسی در تلاش برای رفع مشکل مسکن مددجویان با اعطای تسهیلات و بازپرداخت آسان هستیم، تصریح کرد: در این راستا حمایت های قانونی مجلس شورای اسلامی و عزم دولت نقش بسزایی خواهد داشت.

فتاح با اشاره به اینکه همه مسئولان امداد در تولید فقر و فقیرنشینی نقشی نداشته اند بلکه همواره با تلاش مضاعف سعی در جبران کمبودها دارند، خاطر نشان کرد: در صدد هستیم با همکاری دولت و مجلس مشکلات نیازمندان به ویژه مددجویان را در بخش تامین اجتماعی مرتفع کنیم.

وی در ادامه با اعلام موافقت با کلیات طرح تفکیک خدمات حمایتی از توانبخشی گفت: در صورت تصویب دقیق و کارشناسانه، این طرح می توان بسیاری از موازی کارهای کمیته امداد و سازمان بهزیستی را برطرف کند.

در پایان این دیدار سید مهدی هاشمی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ساختار کمیته امداد درونگرا است خواستار تغییر این رویکرد شد و افزود: این نهاد می تواند با استفاده از توان بخش خصوصی و همکاری کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تقاضای مسکن مددجویان را تامین کند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *