پیام تبریک سرپرست باشگاه پرسپولیس به هواداران و بازیکنان و کادرفنی این تیم

23:40 - 12 مهر 1399
کد خبر: ۶۶۱۷۷۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرپرست باشگاه پرسپولیس طی پیامی پیروزی این تیم را به هواداران و بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس تبریک گفت.

- طبق اعلام رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، مهدی رسول پناه با انتشار پیامی، برد درخشان تیم پرسپولیس مقابل النصرعربستان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ و صعود به فینال معتبرترین رقابت‌های باشگاهی آسیا را به هواداران، کادر فنی و بازیکنان تیم تبریک گفت.

آنچه امروز در دوحه شاهد بودیم، نمادی بود ازغیرت و تعصب ایرانی و عظمت باشگاه بزرگ پرسپولیس.

تبریک به همه هواداران که سرمایه‌های اصلی باشگاه هستند و این موفقیت‌ها کمترین حق آن‌ها به حساب می‌آید و قطعا شادی‌های بزرگتری را سزاوار هستند.

در نهایت، تبریک به بازیکنان و کادرفنی تیم پرسپولیس. دست مریزاد به غیرت و همت شما که با تمام وجود جنگیدید و افتخاری بزرگ را برای فوتبال ایران رقم زدید. نام شما در صفحه زرینی از کتاب تاریخ باشگاه پرسپولیس ثبت خواهد شد و البته در تاریخ فوتبال ایران نیز ماندگار هستید. آنچه شما موفق به انجام آن شدید، یک شاهکار است. بعد ازچند بازی سخت و نفسگیر در فاصله‌های کوتاه زمانی، موفق شدن در یک دوئل ۱۲۰ دقیقه‌ای آن هم با ضربه‌ای که قبل از بازی با حکمی ناعادلانه به تیم زدند و با وجود ۱۰ نفره شدن تیم در جریان بازی، فقط از شما و غیرت شما بر‌می آمد. موفقیتی که مردم را از خوشحالی به خیابان‌ها کشاند تا برای دقایقی غم‌ها و نگرانی‌های خود را فراموش کنند. شما به معنای واقعی کلمه قهرمان هستید و قطعا قهرمانی در آسیا نیز برازنده شماست.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *