قربانی: بهترین انتخاب بازگرداندن مجیدی است/ از طریق اینستاگرام سرمربی و بازیکن برای استقلال انتخاب می‌کنند

12:04 - 06 مهر 1399
کد خبر: ۶۵۹۷۹۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیروز قربانی، مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: در استقلال از طریق اینستاگرام، سرمربی و بازیکن انتخاب می‌کنند و نتیجه آن هم همین شکست‌هاست.

پیروز قربانی در گفت‌وگو با میزان، در ارتباط با شکست تیم فوتبال استقلال با هدایت مجید نامجومطلق در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: در شرایط فعلی، بهترین انتخاب بازگرداندن فرهاد مجیدی است. متاسفانه در استقلال شرایط به شکلی است که از طریق اینستاگرام و نظرات در فضای مجازی سرمربی و بازیکن انتخاب می‌شود.

وی در ادامه در خصوص مشکلات استقلال، تصریح کرد: نتیجه انتخاب‌های احساسی، همین شکست‌ها و از دست دادن جام‌هاست. نامجومطلق دست تنها و بدون ابزار بود. البته اشتباهاتی هم داشت مثل بازی دادن به قایدی در پست وینگر چپ. با این حال من حرف خودم را همیشه می‌زنم و نگران نظرات دیگران نیستم. اعتقادم این است که استقلال اصلاً خوب بازی نکرد و در دقایق زیادی از بازی تحت تاثیر عملکرد حریفش بود. این موضوع هم چندان به نامجومطلق ارتباط پیدا نمی‌کند زیرا او تلاش زیادی کرد تا تیمش موفق باشد اما ابزار کافی در اختیار نداشت. 

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال در پایان پیرامون عملکرد استقلال، خاطرنشان کرد: من هم می‌دانم که داور یک پنالتی به سود استقلال نگرفت و این تیم اسیر اشتباه داوری شد اما نباید فراموش کنیم که پاختاکور خیلی خوب و سنجیده بازی کرد. فاصله بین خط میانی و خط حمله دو تیم واقعا زیاد بود. استقلال نمی‌توانست به راحتی به دروزاه حریف نزدیک شود. همان‌طور که گفتم، فکر می‌کنم بهتر باشد در این شرایط فرهاد مجیدی را بازگردانند. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *