قول مساعد دادستان کل بلاروس برای استرداد وجوه جابه‌جا شده از یک بانک ایرانی

16:47 - 18 مرداد 1394
کد خبر: ۶۵۸۲۵
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: وزیر دادگستری گفت: دادستان کل بلاروس قول مساعد برای استرداد محکومین و پیگیری پرونده‌ای که در آن مبلغی از یک بانک‌ ایرانی جابه جا شده است داد.
دادستان کل بلاروس برای استرداد وجوه جابه‌جا شده از یک بانک ایرانی قول مساعد داد
به گزارش خبرنگار حقوقی و قضایی میزان، «حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پور محمدی» در حاشیه دیدار با دادستان کل کشور بلاروس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از از موضوعات مورد بحث در این جلسه درباره استرداد محکومین بود که پیش نویس آن انجام شده ولی باید نهایی شود و در این خصوص مواردی مطرح شد که مشکل حقوقی و قضایی ندارد و این مساله در اختیار وزارت کشور است که آنها باید موافقت کنند. 

وی ادامه داد: در حال حاضر ما با دو کشور اروپایی پیش نویس‌هایی داریم که مقدماتش انجام شده و اگر نهایی شود اطلاع رسانی می‌کنیم.

وزیر دادگستری گفت: کشور بلاروس کشور همفکر ماست و طبیعتا ما باید بازارهایمان را قبل از اینکه در اختیار دیگران قرار دهیم در اختیار دوستانمان بگذاریم.

پورمحمدی با بیان اینکه استرداد محکومین یکی از موارد مورد بحث با دادستان بلاروس بود، افزود: ما در مورد دو پرونده که مربوط به شیعیان بود صحبت‌هایی داشتیم که داستان کل بلاروس قول همکاری در این زمینه داد.

انتهای  پیام/
  


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *