رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

راه اندازی کارگاه مونتاژ کتری برقی در زندان مرکزی بوشهر

19:21 - 18 مرداد 1394
کد خبر: ۶۵۷۶۵
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: کارگاه مونتاژ کتری برقی در زندان مرکزی بوشهر در راستای تحقق مقوله اشتغال و حرفه آموزی مددجویان، راه اندازی شد.
به گزارش گروه حقوقی وقضایی و به نقل از روابط عمومی سازمان زندان ها، در راستای تاکیدات رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور مبنی بر مقوله اشتغال و حرفه آموزی مددجویان، با پیگیری های مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان، کارگاه مونتاژ کتری برقی در زندان مرکزی بوشهر راه اندازی شد.
 
در این کارگاه که روزانه از ساعت 8:30 الی 13 فعال است، تعداد 15 نفر از مددجویان جوان فعالیت می کنند.
 
خزری، رئیس اداره زندان مرکزی بوشهر، در این خصوص گفت: ورود بخش خصوصی در بعد اشتغال در زندان ها، علاوه بر  پر کردن اوقات فراغت زندانیان، از نظر شناسایی افراد مستعد و حمایت مالی آنان نیز مثمر الثمر می باشد.
 
وی افزود: در راه اندازی این کارگاه مبلغی بالغ بر یک میلیارد تومان توسط بخش خصوصی هزینه گردیده که با بازدهی به موقع و موثر، مونتاژ دستگاه آبمیوه گیری نیز در زندان راه اندازی که در آن کارگاه نیز تعداد ۱۵ الی ۲۰ نفر مشغول خواهند شد.
 
خزری اضافه کرد: یکی از سیاست های ما، راه اندازی بند اشتغال و حرفه آموزی بوده که امیدواریم با انتقال مددجویان جرایم مواد مخدر به اردوگاه کار درمانی که به زودی اتفاق می افتد، با انجام این مهم، موضوع اشتغال و حرفه آموزی مددجویان به صورت اصولی و منسجم در این زندان ها نهادینه می گردد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *